Ah ta jakość

22:43

Hej wam!
Szczerze nie wiem o czym tu dziś napisać. Jakoś brak weny. Dopadło to także mnie, ale cóż nie zostawię was bez niczego. Post miał się pojawić w piątek, ale pojawia się dziś, czyli w sobotę, późnym wieczorem.
Ostatnio moje życie jest skomplikowane, dlatego też to opóźnienie. Jednak nie chce opisywać tego na blogu. Pomijając niektórych ja mam swoją "strefę prywatności". Obiecuję, że pozbieram się do kupy do następnego posta. Może nie obiecuje, bo to za dużo powiedziane, ale się postaram. Postaram się także o lepszej jakości zdjęcia. Niestety coś się stało przy zgrywaniu zdjęć z telefonu na laptopa i popsuła się ich jakość. Ja sobie nie wyobrażam posta bez zdjęć, więc są jakie są. Jednak ważne, że w ogóle są :)








You Might Also Like

6 komentarze

  1. Tak. Zdjęcia są mega ważne, jak że ich jakość. Jeżeli twój telefon wykonuje aż tak złe zdjęcia, to poszperaj w internecie, to na pewno znajdziesz programy do poprawiania jakości zdjeć :)
    Pozdrawiam :)
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny post :). Zdjęcia są spoko. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będzie u Ciebie coraz lepiej:) Co do jakości zdjęć mam dla ciebie radę- jak zmienić ich rozszerzenie z .jpg na .png to jakość na blogu powinna się poprawić:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie "roztrzepane" posty są najlepsze (;
    Zapraszam do mnie !
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby w Twoim życiu się wszystko poukładało, powodzenia ;)
    Fajny post!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, czasem sama znam to uczucie gdy
    jakość się zniszczy, dlatego jak najbardziej to rozumiem.
    życzę by było coraz lepiej :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń