Kilka informacji + recenzja: "Nail Care Lovely"

19:46

Hejka :)
Wpierw chciałabym wam przekazać kilka informacji. Okazało się, że jestem chora. Nie ważne na co, ale przez moją chorobą nie było dużo zdjęć mnie i był mały poślizg w postach. Od dziś także posty będą się pojawiać co piątek. To na tyle informacji. Przejdźmy do głównego tematu posta.

Ostatnio miałam okazje zakupić sobie utwardzacz do paznokci Nail Care firmy Lovely. Na etykiecie możecie przeczytać:

"Pielęgnuje słabe, rozdwajające się paznokcie dzięki silikonowej powłoce chroni płytkę paznokcia przed niebezpieczeństwami dnia codziennego. Stosowany na lakier przedłuża jego trwałość."

Moim zdaniem nie jest taki zły. Za pierwszym użyciem wypadł idealnie jednak, po kilku użyciach trochę do niego zraziłam, ponieważ w niektórych miejscach lakier odszedł po dwóch dniach. Nie podoba mi się też jego silny zapach, gęstość oraz to, że długo schnie. Jednak moje paznokcie po nim się nie łamią. Moja ocena to: 7/10.



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Miałam ją jest super <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. HEY ZOSTALAS NOMINOWANA DO LBA http://tumozemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam utwardzacz z golden rose :) Jest świetny
    Zapraszam do mnie, za każdy komentarz i obserwację z góry dziękuję! Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jej nie miałam, na razie uzywam odżywki z Bielendy i jest całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 7/10 to dobra ocena, chętnie sama wypróbuję :)

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń