Krótka recenzja "Wibo Garden nr.2" + mini haul: avon

16:04


Hejka. Witam was dzisiaj z recenzją lakieru wibo garden numerek 2. Lakier ten ma jeden z odcieni różu.
Na paznokciach zostawia efekt piasku. Co jest jak dla mnie na plus. Bez użycia odżywki trzyma się na paznokciach jakieś dwa dni, więc jak na lakier za 5 zł nie jest z tym źle. Gdy nałożę odżywkę trzyma się nawet do tygodnia! Wielkim plusem jest także to że schnie do 1 min, czasami nawet krócej. Jak dla mnie najlepszy lakier jaki do tej pory miałam! Ocena to 10/10.

Na zakończenie zostawiam was z mini haulem:





You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wstawiając recenzję lakieru do paznokci warto je zapuscić i pomalować je tak aby nie zalać skórek. :) Swoją drogą to lakier jest fajny, ale krótko trzyma. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moich paznokci nie da się zbytnio zapuścić. Próbowałam wszystkiego, a i tak się łamały. A co do skórek to dopiero jak zrobiłam zdjęcie robione jak jeszcze lakier nie wysechł, dlatego skórki nie zmyte. Słaba bateria zmusza do różnych rzeczy :)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia i design bloga ~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - nowy post , zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście lubie lakiery z wibo. Ale nie mam ich zbyt wiele bo jestem w 1 klasie gimnazjum „nie wypada" mi mieć pomalowanych paznokci. Bardzo ładny Nagłówek :) Mój Blog, Klik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my God....woda z Avonu - Attraction..jest boska!!!
    Czekam na więcej recenzji i hauli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem do rąk musi być cudowny :D
    uwielbiam mgiełki z avon :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do lakierów Wibo i mgiełek jestem przekonana już od pewnego czasu, polecam lakiery!

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty z avona, ale niestety jestem na niektóre uczulona :( Świetny post

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń