Ddob Tag.

11:12

Hej :)
Wpierw chciałabym przeprosić was za małe opóźnienie, ale niestety ostatnio źle się czułam i nie mogłam dodać postu. Chyba to zrozumiałe. Jednak jestem dziś i mam dla was tag ddob. Przejdźmy do rzeczy.


1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno jest to dla mnie hm... Wyrażę się tak piękna kobieta to kobieta zadbana z miłym charakterem.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?

3. Jaki jest twój sposób na udany poranek?
Pobudka przy Misiu i moim synku, Potem śniadanie do łóżka i dzień wolny w domciu.

4. Robisz makijaż codziennie?
Nie. Maluję się tylko wtedy kiedy muszę gdzieś wyjść (nie zaliczam do tego szkoły).

5. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Oczywiście, że mac.

6. Z czego składa się twoja kosmetyczka?
Oj dużo pisać, m.in. z pudrów, podkładów, cieni, bronzera, różu, szminek, błyszczyków itp.

7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
link

8. Jakie trzy rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
1) Mniej wojen.
2) Mniej hejterów.
3) Mniej szyderstwa

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś zmienić?
Lubię w sobie to, że potrafię każdego wysłuchać. Zmienić chciałabym to, że jestem nieśmiała.

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Trzeba zacząć o siebie dbać oraz zrozumieć to, że nikt nie jest idealny.

11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości, co byś wybrała?
Trudne pytanie, ale chyba cofnęłabym czas.

12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
Zabawa, Blog, Szkoła

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Kiedyś przeglądałam inne blogi i pomyślałam, czemu by nie spróbować.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Ok. 2 godzin dziennie.

15. Co lub kto daję Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Moi czytelnicy.

16. Co jest było/twoim sukcesem w blogowaniu?
10 obserwatorów. Tak wiem, to nic, ale dla mnie to ważne.

17. Która z ambasadorek DDOB jest twoją ulubioną?
Szczurek.





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajne odpowiedzi, DDOB tag pojawił się także u mnie na blogu.

    Zapraszam
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również robiłam ddob tag, ma bardzo fajne, dające do myslenia niekiedy pytania

    obserwuje i zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym tagu, fajne odpowiedzi :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi, fajny post!
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? jesli tak napisz u mnie w kom. :*
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Tak sobie czytam Twojego bloga i widzę, że jesteśmy bardzo do siebie podobne :) Począwszy od tego, że też jestem mamą, to mogłabym się podpisać pod większością punktów z postu o Tobie: brak mi jest czasem silnej woli, także mam tendencję do robienia "wszystkiego i nic", lubię czytać, jestem nerwowa i ambitna (wybuchowe połączenie ;P). Kiedyś też robiłam bransoletki z muliny, ale to były dawne czasy ^^ A zmienne nastroje ma chyba każda baba ;P No, ale... tak sobie pomyślałam, że skoro tak wcześnie zaszłaś w ciążę, to możesz czuć się trochę nieswojo wśród starych znajomych, którzy niewiedzą, czym jest macierzyństwo. Sama przez to przechodzę. No, ale piszę ten komentarz z propozycją popisania ze sobą, wzajemnego wspierania się w trudach bycia matką i takie tam :) Jakbyś miała ochotę na taką korespondencję, to napisz do mnie e-maila na: namorzynowy.las@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post i ciekawe odpowiedzi :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń