"Królestwo Złociste"- recenzja

20:42

Moje dzieci uwielbiają, jak im czytam. Justynka uwielbia krótkie historie, a Tomuś i Antoś wolą dłuższe opowiadania. Bardzo często kupuję dla nich książki przeznaczone dla starszych dzieci i czytamy je przez kilka wieczorów. Gdy zobaczyłam książkę pod tytułem "Królestwo Złociste" pomyślałam, że muszę ją zakupić moim chłopcom. I tak oto ona trafiła do naszego domu.



Książka opowiada o pięknej królowej Majrany, na którą spada ciężar uratowania królestwa przed zakusami wrogów. W historii poznajemy także Garlanda, czyli prawowitego następcę tronu. Grozi mu śmiertelne niebezpieczeństwo. Mamy okazje poznać także Tulipanne, która jest młodszą siostrą Garlanda. Wybierają się oni razem w podróż, od której będą zależeć dalsze losy Królestwa Złocistego.



Książka jest napisana bardzo prostym, zrozumiałym językiem. Mój czteroletni syn nie miał problemu ze zrozumieniem historii w niej opisanej. Trzylatkowi musiałam trochę bardziej ja rozwijać po przeczytaniu, ale także wiedział, o czym jest książka. Chłopcom książka bardzo się spodobała. Nawet Justynka siadała przy nas i słuchała, jak czytam. Historia opisana w książce jest bardzo ciekawa. Mogę się wam szczerze przyznać, że sama nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła usiąść i przeczytać kilka stron dzieciom, bo byłam bardzo ciekawa, co wydarzy się później.


Znacie tą książkę?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie znam tej książki. Jak już czytam mojej siostrze to jakieś krótkie, żeby je znała i szła spać, a nie wisiała mi na ramieniu, bo wtedy obie jesteśmy zmęczone.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie mój klimat tej książki :)

    OdpowiedzUsuń