Blaze i megamaszyny- magazyn (wyd. Media Service Zawada)

17:54

Hej kochani :)

Chyba nie ma na tej planecie chłopca, który nie lubi samochodów. Moi synowie, choć nie mają jeszcze nawet trzech lat, to także mają bzika na ich punkcie. Począwszy od małych modeli, a skończywszy na bajkach o samochodach. "Auta" oraz "Blaze i megamaszyny" ostatnimi czasami goszczą w naszym domu. Jak już wiecie, nie lubię, jak moje dzieci spędzają czas przed telewizorem, więc zaczęłam rozglądać się za jakimiś książeczkami dla nich. Niestety nie udało mi się znaleźć żadnej ciekawej. Natrafiłam natomiast na magazyn "Blaze i megamaszyny" od wydawnictwa Media Service Zawada.


Jak widzicie, do gazety dołączony jest także prezent. Myślę, że to świetna sprawa, ponieważ maluch oprócz magazynu, będzie miał także coś do zabawy, czyli spowodujemy podwójną radość u dziecka. Nam trafiły się akurat kluczyki do samochodu, prawo jazdy i notesik. Przyznam, że chłopców ten prezent zainteresował bardziej od samego czasopisma, ale nie  poszła on jednak w odstawkę.


Po krótkim czasie zabawy starszego synka zaciekawił magazyn, więc usiedliśmy i zaczęliśmy go razem przeglądać. Znaleźliśmy w niej kolorowankę, historyjkę oraz inne ciekawe zadania. Przyznam, że jeszcze nigdy nie widziałam Antosia tak skupionego na zadaniach , które wykonywał. Podczas czytania krótkiej bajeczki znajdującej się w środku dołączył do nas nawet Tomek i spokojnie jej wysłuchał, co jest na prawdę rzadkością. Było ewidentnie widać, że gazetka bardzo im się spodobała.


Z chęcią sięgnę po kolejne czasopisma od wydawnictwa MSZ, ponieważ są świetne i dzięki nim moi synowie nie siedzą przed telewizorem. Wam także polecam zapoznać się z ofertą tego wydawnictwa. Na prawdę warto.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. oo fajne są te zabawkowe kluczyki , fajny dodatek do magazynu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie gazetki, bo często dziecku jakaś nowa zabawka wpadnie w rączki, a i często są tam różne ciekawe zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy chłopak lubi samochody. Super ta gazeta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój syn uwielbia takie gazetki z dołączonymi gadżetami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny pomysł dla każdego chłopca a zwłaszcza by odciągnąć od telewizora i razem z tatusiem spędzić wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka bardzo polubiła ich magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER KSIĄŻECZKI DLA CHŁOPCA MÓJ CHRZEŚNIAK BYŁBY ZACHWYCONY TAKIMI. MSZE MU KUPIC

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubie ta bajke :D. Kiedyś gdzies mi przemknela i naprawde jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mÓJ SYN CHODZI DO KIOSKU I KUPUJE SOBIE GAZETY PODOBNE - JEDNAK DLA STARSZYCH DZIECI.

    OdpowiedzUsuń
  10. niedawno moja Julka zaczela ogladać tą bajkę. CHyba kupię jej te gazetki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek również lubi takie gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat byłby bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój synek uwielbia więc byłby zachwycony BLazem

    OdpowiedzUsuń
  14. Także mamy od nich produkty i Anastazja je bardzo lubi xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chłopaki już tak mają, ze albo sport, albo samochody :) Eh... cudne te gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko mali chłopcy lubią takie gazety

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje chłopaki uwielbiają takie gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój brat bardzo lubił takie zabawy i zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój maluszek niebawem zacznie się takimi rzeczami interesować

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki magazyn to świetna zabawa dla malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gazetki z gadzetami to u nas ostatnio hit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetna ta gazetka. Mój syn był by zachwycony bo uwielbia samochody

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna gazetka dla Chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam ze jest taki magazyn na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie samochody uwielbia każdy chłopiec, wiec taka książeczka na pewno zapewni wiele frajdy. Zwłaszcza jeżeli są naklejki i zabawy rysunkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś mój syn szalała za tym, ale teraz już starszy jest
    fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój syn kocha samochody, na pewno mu się ten magazyn spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne myślę, że dzieci zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super! I myślę, że nie tylko chłopców zaciekawi taka gazeta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super i myślę, że nie tylko chłopców zaciekawi taka gazetka ale i również dziewczynki - moja siostra byłaby zachwycona. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  31. Każda taka rzecz jest fajna, bo tak jak piszesz - odciąga od telewizora i zachęca do bardziej kreatywnego spędzenia czasu;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko jest lepsze niż siedzenie przed telewizorem:) A takie świetne i kolorowe książeczki z pewnością przyciągną wzrok nie jednego małego łobuza:)

    OdpowiedzUsuń
  33. moja córcia ma tę gazetkę z kluczami do auta :D wszędzie je ze sobą nosi haha

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że moja Magda też polubiłaby tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U hu hu .. Mój syn byłby zachwycony !

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że każdemu chłopakowi taka bajka się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  37. O Matyldo, już widzę co mnie czeka, kiedy będę miała własne bejbisie :D

    OdpowiedzUsuń