Mini haul kosmetyczny/ Newchic

17:00

Cześć.
Sporo czasu temu pisałam wam o tym, że udało mi się nawiązać  współpracę z nowym sklepem, a mianowicie z Newchic. Sklep ten ma bardzo bogaty asortyment. Znajdziemy tam między innymi ubrania, dodatki czy kosmetyki. W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować wam, co sobie wybrałam oraz opisać jakość tych rzeczy.

Jak możecie przeczytać w tytule postu wszystkie te rzeczy, są z działu kosmetycznego. Zdecydowałam się na puder sypki oraz dwie pomadki. Zacznijmy może od  pudru. Ogólnie nakłada się go całkiem ok oraz jest dość wydajny.  Minusem jest to, że po około godzinie robi on się ciemniejszy w niektórych miejscach twarzy przez, co powstają plamy. Zdecydowanie nie polecam tego pudru, bo moim zdaniem raczej żadna z nas nie chciałaby mieć plam na twarzy.


Pomadki miałam zamiar pokazać wam na ustach, ale niestety  aktualnie są one w średnim stanie, więc postanowiłam zrobić swatche. Obydwie są matowe oraz trwałe. Jaśniejsza spokojnie utrzymała mi się na ustach koło czterech godzin, podczas których piłam oraz jadłam. Z ciemniejszą było trochę gorzej, ponieważ po posiłku trzeba było nałożyć ją ponownie. Myślę, że zdecyduje się jeszcze na inne kolory.

Ogólnie mogę polecić wam ten sklep. Wiadomo, jak w każdym chińskim sklepie mogą trafić nam się buble, ale możemy trafić także na super rzeczy.  Sklep oceniam na mocne 7/10.

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Nie znam produktów ale bardzo ładne odcienie jesienne 💕
    Zapraszam do mnie na bloga. Będzie mi miło jak do mnie zajrzysz. Buziaki 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory tych produktów są super:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Fajnie, że szczerze oceniasz jakość produktów :) To się ceni.

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tej firmy i nie mam żadnych kosmetyków od nich. Może kiedyś się skuszę :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten jasny kolor pomadki ładny, ale szkoda,ze sie na ustach nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty nie są mi znane ale kolor pomadki jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawialam sie nad zamowieniem pudru z ktoregos z chinskich sklepow. Tylko mam to do siebie, ze nie lubie brac kota w worku. Szkoda, ze sie nie sprawdzil. I to juz po godzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te produkty to dla mnie totalna nowość , szkoda ze puder pozostawia plamy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja trochę boje się zamawiać kosmetyki z takich chińskich stron ale kolory pomadek są ładne.
    pozdrawiam http://mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak żyję nie kupię już pomadki w chińskim sklepie tego typu. Ostatnia Tak mi wysuszyła usta ze od tygodnia z nimi walczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. O już drugi raz przewija mi się ten sklep, muszę tam wreszcie zajrzeć i zobaczyć czy nie potrzebuję czegoś nowego;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że puder się nie sprawdził, ale pomadki sztos!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy odważyłabym się kupić kosmetyki z chińskich stronek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie spotkałam się z tymi produktami a zakupów w tym sklepie również jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam i nie słyszałam o sklepie. Szkoda, że puder to niewypał :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje nawiązania nowej współpracy :). Dziękuję za recenzje to wiem, że nie sięgnę po ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze marzyłam o czekoladowej pomadce, ale okazało się, że ten kolor mnie nie lubi :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta jasniejsza pomadka zdecydowanie moj odcien

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy i nigdy o niej nie słyszałam... Puder mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znałam tej firmy ale widzę tu piękne jesienne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadki naprawdę bardzo fajne. Kolorki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mialam odwagi zamawiać z tym sklepów kosmetyków xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że puder się utlenia, również nie chciałabym mieć plam na twarzy. Pomadki są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń