Krem do cery naczynkowej od Solange Laboratories- hit czy kit?

23:14

Moja cera jest normalna, więc nie mam jakiś dużych problemów z doborem kosmetyków dla niej. Jednak kiedy nadchodzą kobiece dni, pojawia się na niej ze dwa wypryski i naczynka. Moje poliki są wtedy czerwone, jakbym  śmiała się dwie godziny bez przerwy. Wyglądam wtedy jak burak. Bardzo tego nie lubię, bo nie mogę nigdzie wyjść  bez makijażu. Zaczęłam szukać, więc ratunku.


W moje ręce trafił krem do cery naczynkowej od Solange Laboratories. Ma on za zadanie zredukować zaczerwienia, wzmocnić i obkurczyć naczynia krwionośne oraz przeciwdziałać ich rozszerzaniu. W jego składzie możemy znaleźć m.in:


  • arnikę, która działa kojąco oraz poprawia krążenie,
  • kwas punikowy o silnych właściwościach przeciwzapalnych,
  • żurawinę, która działa przeciwalergicznie oraz wzmacnia naczynia krwionośne, 
  • śliwkę, która świetnie nawilża i pobudza krążenie,
  • wąkrota azjatyckiego, który jest odpowiedzialny za wytrzymałość naczyń krwionośnych,
  • granat, który przyśpiesza regenerację naskórka i jest świetnym antyoksydantem;




Krem zapakowany  jest w okrągłym plastikowym opakowaniu typowym dla tego typu produktów. Jego pojemność wynosi 50 ml. Konsystencja tego kremu jest dość gęsta. Nie jest on tłusty ani nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Można go stosować dwa razy dziennie. Osobiście stosowałam go tylko na noc, ponieważ nałożony pod makijaż nie spisywał się za dobrze. Czy dał jakieś efekty? Jestem właśnie przed kobiecymi dniami i śmiało mogę stwierdzić, że tak. Mam jeden wyprysk na twarzy, ale naczynek zero. Po raz pierwszy mogę spokojnie wyjść bez makijażu i nie będę wyglądać jak klown. Oczywiście w stosowaniu tego kremu ważna jest systematyczność. Jeśli będziemy go używać tylko wtedy kiedy pojawi się jakieś pęknięte naczynko, a nie na co dzień to nie zobaczymy efektów. Moim zdaniem warto zakupić ten krem. Tym bardziej że jego cena nie jest wygórowana, bo kosztuje on niecałe 50 zł.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. świetnie, że krem się u Ciebie sprawdził, pielęgnacja tego typu musi być regularna, moja mama miała zamykane laserowo naczynka jednak problem wrócił .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam cery naczynkowej więc po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie by się nie sprawdził. Mam cerę suchą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam właśnie ten rodzaj cery, muszę koniecznie wypróbować ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze sie u Ciebie sprawdzil. Dla mnie nie bylby dobry ze wzgledu na rodzaj skory. Plus nie mam takze problemow z naczynkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam cery naczynkowej, więc krem nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sie sprawdzil to juz duzyyyy plus :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciała bym sprawdzić jak u mnie spisał by się teb krem

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki ale ciekawi mnie tez produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Są niesamowite. Mają fenomenalny wpływ na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam cerę naczynkową i szukam czegoś co byłoby na nią dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam cery naczynkowej wiec nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mojej cery, mam wielką ochotę spróbować czy będę z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest on dla mojego typu cery ale chetnie poznam inne produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto znać kosmetyki również nie dla swojego typu cery by móc coś polecić "dalej". Wcześniej nie widziałam nigdy tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszczescie problem naczynkowej cery mmie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji korzystać z tego kremu ale chętnie bym go wyprobowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na szczęście z pękniętymi naczynkami problemu nie mam, ale przed okresem zdarzają się inni nieprzyjaciele;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że się sprawdził! Interesujący kosmetyk;>

    OdpowiedzUsuń