Pomagam!

21:56

Witam was :)
Dziś taki poważny post. Chciałabym wam opisać formy pomocy dostępne w naszym kraju. Niektórzy wstydzą się tego, że pomagają, a ja dzięki swojemu doświadczeniu mogę powiedzieć, że nie ma czego. Zacznijmy!


# STRONY TYPU DOBRYKLIK.PL
Aktualnie strona dobryklik.pl zbiera pieniądze na leczenie małej Karolinki. Takim stron jest dużo więcej poszperajcie w google i na pewno jeszcze jakieś znajdziecie.


# WOLONTARIAT
Są w szkołach, w caritasie itp. Można ich znaleźć dużo. Ja byłam wolontariuszką od klasy pierwszej gimnazjum, aż do pierwszej liceum. Teraz także nie mogę usiedzieć w miejscu. Musze sobie znaleźć jakiś wolontariat, bo nie wyrobię.


# SZLACHETNA PACZKA
Niestety już nie aktualne, bo dziś i jutro wielki finał. W następnym roku znów będzie można się zgłosić jako wolontariusz. LINK


# WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
Chyba nie muszę nikomu opisywać na czym to polega :) Można zostać wolontariuszem albo tylko wrzucić darowiznę do puszki.
# ODDAWANIE KRWI, ORGANÓW.
Sama jestem pośmiertnym dawcą. Po co wam zabierać organy do grobu? Pomóżcie komuś. Możecie też oddawać krew.


# PO PROSTU BĄDŹ MIŁY
Pomagasz także tym, że pomożesz koleżance z matematyki, nie przejdziesz obojętnie koło osoby która jest głodna itp.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Też myślę że trzeba pomagać ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń