Case od BestCase4You

20:02

Hej.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją case'a od firmy BestCase4You.  Nie martwcie się nie będę się rozpisywać. Będzie krótko i na temat.



Na początku jak dostałam ten case byłam nim zachwycona. Choć miał za duże wycięcia na dole i na górze telefonu to i tak ta recenzja miała być pozytywna. Dobrze jednak, że mój laptop trafił do naprawy i recenzja odsunęła się w czasie. Zdążyłam ten case trochę użytkować i jestem niemile zaskoczona. Zawiodłam się. Case popękał, połamał się przy pierwszym zdejmowaniu z telefonu. Miałam już kiedyś podobny case na innym telefonie i nie zdarzyła mi się taka sytuacja. Wytrzymał mi on zaledwie dwa tygodnie. Kiepsko. Po raz chyba pierwszy nie polecam. Moja ocena 2/10.



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ta grafika do mnie nie przemawia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się połamał, wzór bardzo ładny

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnio patrzyłam własnie casey na allegro...
    natalie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj no to chyba zle trafilas.
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się tak szybko połamał. :/ A ładny był... :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie wypał..;/
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny case:)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń