Lou Pre

22:07

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją pewnej "młodej" jeszcze firmy na naszym rynku. Lou Pre powstało dopiero dwa lata temu. Jego założycielami są Mariusz Szymula- właściciel LA RIVE S.A. oraz Piotr Szostak- prezes zarządu MSU S.A..

Lou Pre to grupa młodych ludzi, którzy dążą do tego by być coraz to lepsi, którzy wychodzą z cienia do ludzi i pokonują codziennie szczeble drabiny życia. Ale co dokładnie proponuje wam Lou Pre? O tym za chwilę.





Firma ta w swojej ofercie posiada bardzo bogatą gamę perfum damskich i męskich, wśród których możecie znaleźć zapachy zbliżone do oryginalnych perfum oraz chemię domową,

Ja z moim mężem miałam okazję przetestować perfumy oraz chemię Lou Pre. Jesteście ciekawi naszej opinii to czytajcie dalej.


Niestety nie mam zdjęć produktów chemicznych ani efektach po nich, ale mogę po moim testowaniu szczerze wam je polecić. Są rewelacyjne. Nie dość, że produkowane w Polsce, więc dajesz zarobić polskiej firmie, a nie zagranicznym koncernom, to jeszcze starczają na spory okres czasu i dają takie efekty jakich nawet nie mógłbyś się spodziewać.

Perfumy już mogę wam przedstawić także za pomocą zdjęć. Na pierwszy ogień niech pójdą perfumy męskie z serii CLASSIC o nr. 419.


Zapach zbliżony do Calvina Kleina- One. Właśnie zbliżony. Czyli nie podróbka, ale taki jakby odpowiednik zapachowy. Jeśli ktoś używał oryginałów poczuje różnicę. Mój ukochany bardzo je sobie zachwycał. Używał ich codziennie i ośmielił się nawet powiedzieć, że są lepsze od oryginałów. Trzymały się perę dni, a w dodatku ich nie czuł, czyli duży plus (jeśli czujesz perfumy na swoim ciele oznacza to, że zapach nie jest dla Ciebie odpowiedni).


W moje rączki wpadł deo roll-on  o nr. 110, a mojej mamie podarowałam perfumy o tym numerze. Odpowiadają one perfumom od Bruniego Banani- Not For Everybody. Przepiękny zapach. Ja jestem zachwycona kulką. Nie dość, że kosztuje grosze, pięknie pachnie to jeszcze te opakowanie. Wygląda jak jakiś na prawdę drogi deo roll-on.


Mojemu mężczyźnie także wpadł w ręce deo roll-on o zapachu zbliżonym do Calvina Kleina- Euphoria Men, czyli nr. 404. Uznał, że to najlepszy deo roll-on jaki miał do tej pory.

Szczerz możemy wam polecić Lou Pre. Nasza ocena to 10/10.

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Jesteście ciekawi ofertą? Chcielibyście złożyć zamówienie?  A może chcialibyście rozwijać się w Lou Pre? Jeśli tak to napisz do mnie na e-mail isiagrrr@gmail.com

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja jestem zakochana wręcz w tych produktach. Używam ich już od kilku miesięcy są naprawdę rewelacyjne. Z wielką przyjemnością sie patrzy na natychmiastowe efekty. Bez szorowania!!! I na dodatek są przyjazne środowisku i pięknie pachną ��
    LOU PRE INTERNATIONAL
    Sklep Internetowy, który daje korzyści i możliwości.
    Większość społeczeństwa coraz więcej kupuje przez internet. Najczęściej ubrania, buty, sprzęt elektroniczny itp.
    Gama asortymentu kupowanego przez internet cały czas się poszerza, co dla potencjalnego klienta jest korzyścią.
    Zyskujemy oszczędność czasu i pieniędzy, nie musimy stać w kolejkach, ani nosić tych wszystkich zakupów.
    I tak samo jest ze sklepem Lou Pre z jednym małym wyjątkiem. Dzięki temu że stajemy się klientem zyskujemy rabat 30% od momentu zarejestrowania się do sklepu. Za każdym razem kiedy zrobimy zakupy Firma naliczy na zniżkę.
    Zyskujemy dodatkowe rabaty za to że korzystamy ze sklepu
    Jeśli Polecamy sklep swoim znajomym dostajemy za to prowizje.
    Czy jest to korzyść ? Myślę że tak.
    Nie dość że mamy produkt luksusowy ( jakość idealna) to mamy oszczędności i korzyści.
    A JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY SKLEPEM STACJONARNYM A LOU PRE?
    1. W sklepie stacjonarnym nie dostaniesz żadnej zniżki, ani rabatu, jakość produktów daje wiele do życzenia.
    2. W sklepie internetowym LOU PRE dostajesz zniżkę na start 30% i dodatkowe rabaty ze zrobionych zakupów, masz możliwość otrzymania prowizji jeśli będziesz polecać sklep swoim znajomym oraz jakość produktu jest idealna.
    Poniżej zamieszczam kilka zdjęć, aby pokazać jakie są rezultaty stosowania produktów.
    Zainteresowane osoby proszę o kontakt na priv .

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś skuszę się na jakieś zakupy na tej stronie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, nie słyszałam wcześniej o tej firmie :) zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to najchętniej bym je kupiła :D

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zgłoś się do mnie na e-mail: isiagrrr@gmail.com

      Usuń
  5. Wydaje sie ciekawie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. wow. nawet nie słyszałam o tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń