Gadżety

22:36

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam gadżety, które otrzymałam od firm i urzędów we wrześniu, więc zaczynajmy.

1. Powiat Grudziądzki- powiat w Polsce (w północno-wschodniej części województwa kujawsko-pomorskiego), utworzony w 1999 roku w ramach reformy administracyjnej. Jego siedzibą jest miasto Grudziądz. Największym miastem w powiecie jest Łasin.
W kopercie znalazło się:
- 17 pocztówek
- długopis
-2 ulotki reklamowe
- mapa
- odblask
- list




2. Gmina Cyców-  gmina wiejska  w województwie lubelskim, w powiecie łęczyńskim. Siedziba gminy to Cyców.
W przesyłce znalazłam:
- Ulotkę reklamującą
- Ulotkę "Najpiękniejsze ogrody 2016"
- Ulotkę "95 rocznica bitwy pod Cycowem"
- Opaskę odblaskową
- kredki
- notes
-temperówkę
- linijkę
-balona



3. Emotivo (Prezent marzeń oraz Go-Racing).
Prezent marzeń- jest to serwis, który oferuje prezenty w formie niestandardowych atrakcji. Ponad 1500 różnych różnych aktywności do zrealizowania w całej Polsce.
Go-Racing- powstał, aby spełniać wszystkie motoryzacyjne marzenia. 42 niesamowite, różnorodne auta czekają na 7 największych torach w Polsce.
W kopercie było:
- list
- cztery naklejki
-dwie smycze



4. Urząd Miasta Starogard Gdański- miasto w województwie pomorskim, siedziba powiatu starogardzkiego oraz gminy wiejskiej Starogard Gdański. Miasto leży nad rzeką Wierzycą na Pojezierzu Starogardzkim, jest stolicą i centrum nadwiślańsko-pomorskiego regionu Kociewie, a także  jednym z najstarszych miast na Pomorzu.
W paczce znalazłam:
- ołówek
- pocztówkę
-plan miasta
-kalendarz imprez
-zabytki po rosyjsku



5. Urząd gminy Łańcut- gmina wiejska w województwie podkarpackim, w powiecie łańcuckim. Siedzibą gminy jest Łańcut. Największą miejscowością jest Kraczkowa.
W kopercie znalazłam:
-list
-mapa turystyczna
-przewodnik
-9 pocztówek


6. Gmina Porąbka- gmina wiejska w województwie śląskim, w powiecie bielskim. Siedziba gminy to Porąbka. Pozostałe sołectwa to Bujaków, Czaniec, Kobiernice.
Gmina przesłała mi:
- książkę "Obiekty sakralne wschodniej części ziemi bielskiej"
- książkę "Na pogórzu Beskidu Małego. Przewodnik po gminie Porąbka"
- 4 pocztówki
- torbę ekologiczną
- dwie naklejki
-opaskę odblaskową
- kawałek materiału





7. Malinowy Dwór- Centrum Spa, strefa wellness i rekreacji, centrum rehabilitacji.
W przesyłce było:
- długopis
- dwa balony
-ulotka


To już wszystkie przesyłki. Mam nadzieję, że w następnym miesiącu będzie ich jeszcze więcej.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo dużo tego wszystkiego ci się uzbierało :)
    Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Długopisami bym nie pogardziła, bo moje gdzieś zniknęły w niewyjaśnionych okolicznościach :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj długopisów nigdy dość :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wszystkie długopisy rozpisały :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo coś z moich okolic hehe;)
    No fajne gadzety przydatne niektore ;)
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sporo paczek :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tych gadżetów, ale jakby nie patrzeć to fajna sprawa :D Można zacząć zbierać pocztówki ^^. Oczywiście obserwuję ;)

    Ślę buziaczki i zapraszam do mnie ~Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Agnieszko bardzo ładne te gadżety reklamowe muszę przyznać. Dość dobre wykonanie i ten odblaskowy miś chyba najlepiej się prezentuje. Muszę powiedzieć, że podobnie ma się sprawa u mnie z pieczątkami https://www.maxsc.com.pl/ gdzie przychodzi klient i chce zamówić np. pieczątkę automatyczną. Dokładamy wszelkich starań, aby klient był jak najbardziej zadowolony i wyszedł z uśmiechem na ustach. Mam nadzieję, że takiego uśmiechu również dostarczyły Pani te gadżety, które Pani opisała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy wiesz, ale jest jeszcze jedna forma gadżetów. Ja ostatnio od firmy https://www.alumatex.pl zamówiłam wycieraczkę wejściową wraz z własnym logo. Bardzo ciekawa alternatywa dla innych gadżetów reklamowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o różnego rodzaju gadżety, to ostatnio dostałem w prezencie gilotynę oraz trymer do papieru https://somax.eu/47-gilotyny-i-trymery. Wymienione urządzenia z pewnością przydadzą mi się w pracy w biurze. Często w biurze drukuję wiele różnych dokumentów, które muszą być profesjonalnie przygotowane i obrobione.

    OdpowiedzUsuń