Czas przygotowywać wyprawkę/ Canpol Babies

18:00

Cześć Kochani :)

Produkty od Canpol Babies w moim domu goszczą od dawna. Już przy pierwszym dziecku sięgaliśmy po produkty tej firmy, ponieważ są one dobre jakościowo, łatwo dostępne oraz ich cena nie jest wygórowana. Teraz kiedy dowiedzieliśmy się, że za niedługo na świat przyjdzie nasze kolejne maleństwo postanowiliśmy znów postawić na produkty właśnie od Canpolu. Z ich testów dla blogerek udało mi się zdobyć do recenzji zestaw z serii Jungle.


Zestaw, który do mnie dotarł składał się z:


  • butelki szerokootworowej antykolkowej EasyStart 120 ml,
  • butelki szerokootworowej antykolkowej EasyStart 240 ml,
  • kubka 360 stopni Jungle,
  • pluszowej przytulanki Lemura;

Recenzję produktów zacznijmy od pluszowej przytulanki. Lemur jest bardzo miły w dotyku. Wykonany jest z różnych struktur materiału. W środku zawiera grzechotkę, która wydaje dźwięk, który na pewno zaciekawi dziecko. Oprócz tego posiada długie nogi (w tym jedną szeleszczącą), za które dziecko może łapać, a nawet łapać do buzi. Moim zdaniem jest to bardzo miła przytulanka i myślę, że mojemu maluszkowi także się spodoba.


Teraz nadszedł czas na buteleczki. Przydadzą nam się obydwie pojemności, ponieważ nie zamierzam długo karmić piersią. Tak wiem, że poleje się zaraz na mnie fala hejtu, ale mam swoje prywatne powody do podjęcia takiej, a nie innej decyzji. Butelki wyglądają na solidnie wykonane, posiadają piękny nadruk lemurów i liści. Obydwie posiadają dobrze wyprofilowany smoczek, który przypomina kobiecą pierś. Zawierają też zawór antykolkowy, dzięki czemu do butelek nie przedostanie się żadne powietrze. 


Jeśli chodzi o kubek, przygarnęła go Justysia. Podarowałam go jej, aby nie poczuła się poszkodowana, że teraz wszystko idzie dla maluszka. Kubeczek z serii Jungle przeznaczony jest dla dzieci od szóstego miesiąca życia. Pojemność tego kubeczka to 270 ml. Posiada rączki, dzięki czemu Justysi łatwiej było utrzymać go w rękach. Kubeczek posiada gumę, która umożliwia picie z każdej jego krawędzi. Można spokojnie wkładać go do mikrofali oraz do zmywarki.




Myślę, że jeszcze więcej produktów z naszej wyprawki będzie pochodzić z tej firmy. 

PS. Jeśli wy chcecie zdobyć ich produkty do testów zapraszam was do blogosfery.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. fajna jest ta maskotka, sama nie mam dzieci le w mojej rodzinie jest ich sporo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejc jestem młodą a o dzieciach jeszcze nie myślę Ale zawsze lubię patrzeć na te dziecięce rzeczy w sklepach. Te ciuszki i zabawki są bardzo urocze :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń