Jak nosić męską biżuterię?

18:30

Mężczyźni noszą biżuterię od wielu stuleci. W dzisiejszych czasach jednak można spotkać się z opinią, że mężczyzna, który nosi bransoletkę, kolczyk i inną biżuterię jest mało męski. Takie osoby zazwyczaj są wyzywane od gejów, choć często nimi nie są. A nawet jakby byli to moim zdaniem nie powinno nas to interesować. Uważam, że biżuteria potrafi dodać mężczyźnie uroku osobistego. Jest tylko pewne "ale". Mężczyzn tak, jak nas kobiety obowiązuję kilka podstawowych zasad w kwestii biżuterii.


UMIAR, UMIAR I JESZCZE RAZ UMIAR

To najważniejsza zasada. Zegarek, bransoletka, sygnet, łańcuszek, okulary- to zdecydowanie za dużo. Maksymalnie na raz powinno się nosić dwa elementy, np. okulary plus zegarek czy okulary plus bransoletka. Należy pamiętać także, aby nasze dodatki nie były umieszczone blisko siebie, czyli jeśli zakładamy zegarek, nie zakładajmy bransoletki.

BIŻUTERIA MA SIĘ WPISYWAĆ W  TWÓJ STYL

Kolejna ważna zasada. Biżuteria męska ma pasować do stroju i do cech charakteru. Jeśli na przykład ubierasz się elegancko, to duży pierścień będzie wyglądał bardzo tandetnie.


DOBIERZ WŁAŚCIWY MATERIAŁ BIŻUTERII

Moim zdaniem mało, któremu mężczyźnie będzie pasować mocna złota biżuteria. Lepiej postawić na stal czy skórę. Ze skóry można znaleźć bransoletki oraz cienkie wisiorki. W kolorystyce najczęściej dominują barwy ziemi oraz czerń. Skóra z eleganckiej stylizacji potrafi stworzyć casualową codzienną stylizację. Stal lub srebro świetnie będą się prezentowały jako łańcuszki z przywieszkami, lub bransoletki.

UWAŻAJ NA KICZ
Nie każda biżuteria niestety dodaje szyku. Sami zastanówmy się, z kim najczęściej kojarzy się nam złoty, gruby łańcuch lub kolczyk w brwi. Oczywiście nie powinniśmy oceniać ludzi po stereotypach, ale kiedy wyglądać schludnie i elegancko powinniśmy uważać na źle kojarzącą się biżuterię.

Mam nadzieje, że pomogłam trochę tym poradnikiem Panom w doborze odpowiedniej biżuterii. Może skorzystają z niego także Panie, kupując swoim mężczyznom biżuterię na prezent.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja najczęściej z męską biżuterią spotykam się w wydaniu okulary + zegarek, ewentualnie plus jeszcze obrączka, ale raczej u mnie w rodzinie nie nosi się obrączek na co dzień.
    Zapraszam do mnie:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetna opcja są te skórzane bransoletki. Chociaż dużo. Facetów nosi np krzyze lub tak jak mój nosił przewieszke.
    by-tala.blogspot.com
    Instagram prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń