"Drwal. Miłość, która narodziła się z natury" K. N. Haner

18:00

Hej :)

Już nie raz pisałam wam tutaj o książkach K.N. Haner. Jeszcze nie natrafiłam na jakąś jej powieść, która by mnie nie zachwyciła. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to moja ulubiona pisarka. Można ją porównywać z zagranicznymi autorami książek. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kolejnej świetnej książki Kasi. Tym razem w moje ręce trafiła opowieść pod tytułem "Drwal. Miłość, która narodziła się z natury".


Książka ta opowiada o Jasonie Parkerze, który po zdradzie ukochanej kobiety przeniósł się do "samotni" znajdującej się w lesie. Mężczyzna cały dzień spędza na rzeźbieniu i spacerowaniu z psami. Stroni od kontaktu z ludźmi, a do miasta jeździ, jedynie, kiedy musi. Nie przepada także za wścibskimi dziennikarzami, którzy próbują przeprowadzić z nim wywiad. Aż w końcu trafia na naprawdę zawziętą dziennikarkę- Samanthe. Kobieta odnajduje drogę do jego kryjówki. Jason spławia jednak dziennikarkę, nie wiedząc, co los dla niego szykuje. Pewnego dnia wracając z miasteczka natrafia na samochód Samanthy. Miała ona wypadek. Postanawia zabrać kobietę do swojego domu. Okazuje się, że będą musieli spędzić razem kilka dni, ponieważ zaczyna padać deszcz, co oznacza, że droga będzie nieprzejezdna. Jak potoczy się dalej ich historia?


Z opisu postaci można wywnioskować, że Jason to bardzo opiekuńczy facet. Jest ideałem dla większości kobiet. Za to Samantha to przebojowa dziewczyna, która po trupach dąży do celu. Okazuje się, że sypia ze swoim szefem, bo to by utrzymać staż. Ten jednak ma wiele takich panienek i nie traktuje jej poważnie. Podnosi na nią rękę i gwałci. Każdy z was myśli sobie teraz, że musi być głupia i pusta, jednak taka nie jest. Po prostu jest zagubiona, nie wie czego oczekiwać od życia. Można powiedzieć, że jest wyczerpana psychicznie przez tego drania i nie ma sił zebrać się w sobie i odejść. Jednak gdy poznaje Jasona, zaczyna się powoli zmieniać. Jasona i Samanthe można uznać za dwie niepasujące do siebie połówki jabłka. Jednak jest takie powiedzenie "Przeciwieństwa się przyciągają" i tak właśnie zdarza się tym razem. Czy tych dwoje da radę przezwyciężyć wszystkie przeszkody?


Całą historię poznacie, jeśli sami sięgniecie po tę książkę. Mogę was zapewnić, że jest napisana bardzo prostym językiem. Czyta się ją bardzo szybko. Osobiście pochłonęłam ją w dwa dni. Jest świetna, by zasiąść nad nią i wyluzować się po ciężkim dniu.


Czytaliście już tę książkę?

You Might Also Like

0 komentarze