Wojciech Eichelberger "Wariat na wolności. Autobiografia."

18:00

Hej :)

Coraz częściej sięgam po gatunki książek, które kiedyś mnie  nie interesowały. Myślę, że jest to potrzeba ucieczki na chwile od powieści romantycznych i zazwyczaj naciąganego w nich świata. Czasami się zawodzę daną książką, a czasami zachwycam. Ostatnio także sięgnęłam po totalną dla mnie nowość, a mianowicie po autobiografie. Zdecydowałam się przeczytać książkę pod tytułem "Wariat na wolności" autorstwa Wojciecha Eichelbergera.




Wojciech Eichelberger to jeden wśród najwybitniejszych psychoterapeutów w Polsce. Jest także psychologiem, autorem kilku książek, coachem oraz felietonistą. Prowadzi warsztaty z samorozwoju oraz jest współtwórcą Instytutu Psychoimmunologii IPSI, a także Laboratorium Psychoedukacji. W 2011 roku został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu  Odrodzenia Polski.




"Wariat na wolności" to nic innego jak autobiografia Wojciecha Eichelbergera. Opowiada on w niej o swoim dzieciństwie, dorastaniu, młodości oraz o czasie teraźniejszym. Książka uzupełniona jest zdjęciami z prywatnego archiwum Pana Wojciecha. Dzięki tej autobiografii możemy bardzo dobrze poznać życie Wojciecha Eichelbergera oraz dowiedzieć się więcej na temat wpływu matki na jego osobowość. Możemy dowiedzieć się także o tym, że Pan Wojciech wychowywał się bez ojca i jak trudną przeszedł ścieżkę do samorozwoju duchowego.



Przyznam, że książka ta bardzo mi się spodobała i pochłonęła mnie tak, że nie mogłam się od niej oderwać. Moim zdaniem Wojciech Eichelberger jest bardzo ciekawą osobą i warto zagłębić się bardziej w jego życiorys. Szczerze mogę polecić wam tę książkę.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Znak.

You Might Also Like

0 komentarze