Stolik do salonu od Edinos

13:00

Hej :)

Rzadko kiedy tutaj ostatnio piszę, ale mój czas pochłaniają sprawy prywatne. Nie będę wam obiecywać, że będę tutaj częściej. Mogę jedynie się postarać. Może się uda pisać więcej, ale tak jak mówię, nic nie obiecuje. Dobra zakończmy już tę prywatę, a przejdźmy do głównego tematu dzisiejszego postu.

Ostatnio polubiłam nowoczesne dodatki do wnętrz. Dużego pola do popisu wystroju niestety nie mam, ponieważ wynajmuję mieszkanie, ale mogę postarać się, choć troszkę wprowadzić mój styl. W salonie od jakiegoś czasu brakowało mi stoliczka. Postanowiłam poszukać jakiegoś, który wpisze się idealnie w mój gust.




Swój wymarzony stolik znalazłam w sklepie Edionos. Sklep ten posiada w swoim asortymencie spory wypór dodatków oraz mebli. Możemy tam znaleźć dosłownie wszystko, co jest nam potrzebne do urządzenia naszych czterech kątów. Meble w tym sklepie dostępne są w wielu kolorach, więc idealnie możemy dopasować coś do naszego wystroju.

Stolik, na który się zdecydowałam, posiada średnicę o wymiarze 42 cm, a jego wysokość wynosi 41 cm, więc będzie idealnie wpasowywał się nawet w naprawdę malutkie salony. Wykonany jest z wysokiej jakości laminowanej płyty MDF o klasie higieny E1 uszlachetnionej cienkimi filmami melaminowanymi oraz profesjonalnej stali nierdzewnej malowanej proszkowo metodą elektrostatyczną. Produkt ten posiada aż 10 lat gwarancji.



Nadszedł czas na moją opinię o tym stoliku. Dotarł on do mnie zabezpieczony sporą ilością folii, jednak pomimo dobrego zabezpieczenia blat stołu jest starty i jakby obity. Co do obić to raczej jest wina kuriera, ale nie wiem, jak było z tymi przetarciami. Kolejnym małym minusikiem było to, że ta krata na dole niestety była krzywa przez, co stolik nie stał stabilnie, ale nie był to dla nas duży problem, bo bez problemu sobie wygięliśmy odpowiednio metal. Mimo tych drobnych wad stolik mi się podoba. Idealnie wpisał się do naszego salonu. W końcu mamy, gdzie postawić kawę dla gości. Dodatkowym atutem tego stolika jest to, że blat jest zdejmowany. Dzięki temu możemy schować w nim np. pilot czy poduszki. Mebel ten jest wielofunkcyjny. Oprócz funkcji stolika może pełnić funkcję kosza np. na zabawki lub krzesełka (przetestowane przez maluchy, ale dorosły także może bez obaw usiąść).


Mogę wam polecić zakupy w sklepie Edinos. Nie przerażajcie się tym, że do mnie stoliczek trafił troszkę obity. Jeśli wam coś takiego by się przytrafiło, firma bez problemu wymieni produkt. Mi się po prostu nie chciało w to "bawić".

Macie może jakieś meble lub dodatki z tego sklepu?

PS. Mam dla was kod rabatowy. Na hasło 73ccaedi pierwsze 20 osób otrzyma 15 zł zniżki.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Typowy stoliczek na książkę z kawką. Mam nadzieję, że te usterki wynikły podczas transportu. Bo tak nie powinno być. Ja bym tam w środku schowała czasopisma albo zapewne zabawki. Bardzo fajny i pasujacy do nowoczesnego stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fotel obrotowy z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona! :)
    Może zaprezentowany stolik nie wpasowałby się w wystrój mojego wnętrza, jednakże wygląda bardzo interesująco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stolik teraz takie są bardzo modne!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stoliczek, ostatnio są bardzo modne, w wielu sklepach je widziałam. Fajny dodatek do wnętrza, do tego jakiś fajny fotel, kocyk i można czytać, popijając ciepłą herbatkę.

    Miłego dnia,
    Amelia
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń