Haul zakupowy Dresslily- rzeczy do włosów

16:00

Cześć kochani <3

Jak wam minęły święta? Ja z Justynką niestety spędziłam je w szpitalu, ponieważ malutka miała zapalenie płuc. Nie dane było nam poczuć świątecznej atmosfery, choć zachowaliśmy jedną swoją tradycję. Obejrzeliśmy Kevina :D A wy oglądaliście ten film?

Przejdźmy już jednak do głównego tematu postu. Dawno na moim blogu nie było haul'ów zakupowych, więc właśnie nadeszła pora by odświeżyć troszkę ten temat i pokazać wam moje ostatnie zakupy ze sklepu Dresslily (Dresslily's Christmas Sale). Na samym początku zaznaczę, że w moim zamówieniu znalazły się jedynie produkty do włosów, więc jeśli takie akcesoria was nie ciekawią to po prostu nie traćcie czasu na czytanie tego postu :)


Na pierwszy rzut idzie zestaw czterech gumek frotek (do zamówienia tutaj). Mają one różne wzory, ale wszystkie zachowane są w podobnej tematyce. Każda z nich zakończona jest króciutką wstążką, a pośrodku posiada zawieszoną perełkę. Frotki te są bardzo ładne i już nie raz gościły na moich włosach.


Kolejną rzeczą z mojego zamówienia jest także gumka (do kupienia tutaj). Jest podobna do tych z zestawu, ale posiada dłuższą wstążkę. Takie gumki w ostatnim czasie są bardzo modne i przyznam, że totalnie się w nich zakochałam.


Ostatnią rzeczą, która trafiła do mojego zamówienia, jest duża spinka z perełkami (tutaj). Jest piękna, ale jakoś nie mogę się do niej przekonać. Może to po prostu nie mój styl.


To już ostatnia rzecz z mojego zamówienia. Spodobało się wam?

Free Shipping for orders over $45.00
22% unlimited Discount code: GBJKNO

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Współczuję takich świąt ale mam nadzieję że z małą już wszystko wporządku. Ja nie jestem fanką noszenia ozdób na włosach ale muszę chyba wypróbować spinki bo włosy idą mi do oczu :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spinka cudna! U mnie też haul z Dresslily, ale kosmetyczny :)
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumka do włosów i spinka z perełkami super!
    Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń