Idealny prezent na dzień kobiet

14:00

Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami. My, kobiety lubimy być doceniane każdego dnia, ale 8 marca w szczególności. Panowie powinni pomyśleć o tym,jak tego dnia sprawić nam przyjemność. Dzień Kobiet to idealna okazja do śniadania w łóżku, wręczenia kwiatów lub drobnego prezentu. Takim prezentem mogą być na przykład perfumy. Myślę, że każda kobieta będzie z nich zadowolona.



Ja sama sobie postanowiłam zrobić taki przedwczesny prezent. Zdecydowałam się na perfumy od FM. Dokładnie na numerek 437 marki Federico Mahora. Zapach ten znajduje się w szklanym, przezroczystym flakoniku ze srebrną zakrętką. Została na niego naklejona etykieta, która zawiera tylko najważniejsze informacje takie jak nazwa marki, numer zapachu oraz nazwa serii. Jak wiecie, ja lubię prostotę, więc ten flakonik bardzo przypadł mi do gustu. Uważam, że pięknie prezentuje się na mojej półce.


Zapach, na który się zdecydowałam,jest bardzo słodki, ale posiada kusicielską nutkę. Będzie idealny na randkę z partnerem lub na co dzień, by poczuć się pewniejszą siebie. Da się w nim wyczuć owoce. Jego nuty zapachowe to:

Głowy: bergamotka, truskawka, świeże kwiaty
Serca: brzoskwinia, osmantus, malinowe makaroniki
Bazy: kakao, bursztyn, wanilia

Naperfumowanie tych perfum wynosi 20%. Zapach utrzymał mi się na ubraniach około dziesięciu godzin. Moim zdaniem jest to bardzo długo.  Będzie on pasował większości kobiet. Myślę, że najbardziej przypadnie do gustu romantyczkom.




Podsumowując,perfumy tej marki bardzo mi się spodobały. Myślę, że to nie jest mój ostatni flakonik. Z całego serca polecam wam je na prezent dla bliskiej osoby. W ofercie FM są dostępne także męskie zapachy, więc znajdzie się coś dla każdego.

Mieliście kiedyś perfumy tej marki?

PS. Słyszeliście o czymś takim jak taśmy tejpy? Większość z was zapewne nie. Dla mnie to też było, coś nowego, dlatego postanowiłam zagłębić się w te temat. Taśmy tejpy dzielą się na sztywne i elastyczne. Sztywne służą do zmniejszenia zakresu ruchu w stawach i zabezpieczyć je przed kontuzjami w czasie uprawiania sportu. Taśmy elastyczne rozciągają się wzdłuż, dzięki czemu nie zmniejszają zakresu ruchu w miejscu oklejania. Także taping to zapobieganie kontuzjom i bólowi.

You Might Also Like

0 komentarze