Jak zająć czas naszym dzieciom?

13:00

Hej kochani :)

W ciepłe dni staram się spędzić z dziećmi na dworze jak najwięcej czasu. Wiadome, jednak, że w godzinach, w których słońce mocno przygrzewa, chowamy się przed nim w domku. Dlatego zaczęłam szukać swoim dzieciom jakiegoś zajęcia na te godziny. Wymyślałam różne zabawy, ale działały one chwilowo.  W końcu znalazłam jednak idealne rozwiązanie.




Kolorowe gazetki z prezentami to jest właśnie to. Te, po które najczęściej sięgamy, podchodzą od wydawnictwa Media Service Zawada. Takie kolorowe gazetki zaciekawią na pewno nie jedno dziecko. Ulubione postacie z bajek pomagają dzieciom przejść przez przeróżne zadania, opowiadają ciekawą historię oraz przy okazji ćwiczą wyobraźnię. Prezenty, które są dołączone do tych gazetek, często nawiązują do tego, co znajdziemy w środku i także mają nadruk z bajki.



Gazetki te znajdziemy w różnej kwocie cenowej. Najtańsze kosztują około dziesięciu złotych. Myślę, że to nie wiele. Zapewniają naszym dzieciom świetną zabawę, naukę, a także na pewno nie raz poprawiają humor. Z całego serca polecam. 

Kupujecie dzieciom takie gazetki? 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jak byłam mała to moim co wtorkowym i piatkowym rytuałem było kupowanie nowych gazetek z gadżetami :D

    ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń