Umil drzemkę swojemu dziecku z Ceba Baby

15:51

 Cześć kochani :)

Co tam u was? Ja załatwiłam już wszystko, co miałam na pilnie i będę tutaj zdecydowanie częściej. Dziś mam dla was kolejny post związany po części z jesienią. Jak powszechnie wiadomo (choć może i nie) w lecie dzieci nie okrywamy, a jak już to cienką pieluszką. Nie mogę patrzeć na te wózki z rozstawioną budką i jeszcze na nią narzucona pieluszka. Ba raz widziałam na budkę narzucony gruby koc. Masakra, ale niestety, lub stety żyję zasadą, że nie wtrącam się innym w wychowanie dzieci, bo nie chciałabym, aby ktoś mi dawał rady.  Jednak już idą chłody i nadchodzi ten czas, kiedy to dziecko trzeba przykryć. Co do otulenia dziecka w wózku lub łóżeczku wybrać? Wybór należy całkowicie do was. Ja zdecydowałam się na kilka produktów od Ceba Baby.




Wybrałam poduszkę motylek z kolekcji Azteca, szary dziany kocyk w fale oraz komplet- koc dziecięcy plus poduszkę z serii FLORA&FAUNA. Swoją recenzję zacznę od kompletu, który został przeznaczony do wózka, czyli poduszki i kocyka. Poduszka typu motylek przeznaczona jest dla niemowląt. Jest to poduszka antywstrząsowa, która ma zapewnić naszemu dziecku bezpieczeństwo w czasie jazdy. Kształt poduszki jest idealnie wyprofilowany pod główkę dziecka. Jest ona z jednej strony pokryta bawełną, a z drugiej miękkim velvetem. Jej wypełnienie to antyalergiczny poliester silikonowany, dzięki któremu łatwiej niweluje mikrowstrząsy. Wzór, na który się zdecydowałam to Impreso. Jest to biały motylek w kolorowe azteckie wzory. Bardzo nam przypadł do gustu. Natomiast kocyk wybrałam w kolorze szarym, tak by pasował nam do wszystkiego. Kocyk ten jest bardzo mięciutki, ponieważ jest wykonany w 100% z bawełny. Sprawdzi się idealnie dla noworodków. Przez swój materiał nie pozwoli podrażnić delikatnej skóry maleństwa i pozwoli jej oddychać. Kocyk posiada certyfikat Oeko-Tex Standart 100.




Drugi komplet, na który się zdecydowałam, przeznaczyłam do łóżeczka. Jest to dwuczęściowy komplet FLORA&FAUNA PALMAS. W jego skład wchodzi poduszka i kocyk. Komplet nie gniecie się oraz nie wymaga prasowania. Wypełniony jest włókniną. Koc ma rozmiar 75 x 100 cm, a poduszka 30 x 45 cm. Materiał, z którego wykonany jest komplet, pozwala skórze naszego maluszka oddychać. Kolory są bardzo żywe. Idealnie sprawdzi się podczas spaceru w chłodniejsze dni. Może posłużyć także do zabawy na podłodze. Dzięki temu kompletowi nasz maluszek będzie mógł poczuć się bardzo komfortowo. 



Jak widzicie, produkty od Ceba Baby są bardzo dobre jakościowo. Są to produkty wykonane w Polsce, więc kupując je, wspieramy polskich producentów. Myślę, że warto zainwestować w produkty od tej firmy. Posłużą nam one bardzo długi czas i są bardzo przystępne cenowo. 



Produkty jakiej firmy wybraliście dla swoich maluszków?

You Might Also Like

1 komentarze