"W górę rzeki" Magdalena Wrocławiak

19:33

 Cześć kochani :)

Co u was ciekawego słychać? Ja ciągle gonię. Nie zwalniam ani na chwilę. Sprawa goni kolejną sprawę, ale cóż takie życie. Inaczej byłoby nudno nieprawdaż? Dlatego zaglądam tu już tylko sporadycznie, ale nie zapominam o was, dlatego na dziś przygotowałam dla was recenzję książki pod tytułem "W górę rzeki" autorstwa Magdaleny Wrocławiak.


Głównym bohaterem książki jest Sebastian Akermana, którego w życiu spotkała wielka tragedia. Trafia do więzienia, żeby odpokutować swoje winy. Pewnej nocy ma sen. Śni mu się kobieta, która opowiada mu o pięknej prawdzie, dzięki czemu chłopak zaczyna inaczej patrzeć na życie. Jest to historia o prawdzie, nadziei, życiu, śmierci, wielkiej samotności oraz drodze do szczęścia. 


Powieść jest bardzo wzruszająca. Potrafi wycisnąć nawet łzy z oczu. To chyba przez to nie mogłam się od niej oderwać i przeczytałam ją w jeden dzień. Książka jest napisana ciekawym językiem. Ukazuje nam, że czasami trzeba iść pod prąd, by odnaleźć swoje szczęście. Polecam ją przeczytać naprawdę każdemu. 

You Might Also Like

0 komentarze