"Zabójcze AJLAWIU" Iwona Mejza i Alina Polak- Woźniak

16:30

 Cześć kochani. 

Co u was słychać? Ja ostatnio pisze tutaj coraz mniej. Częściej możecie mnie dopaść na instagramie. Nazwa to maly_slodki_grzybek. Nie jest tak jednak dlatego, że was zaniedbuje, ale niestety spędziłam dużo czasu z najmłodszym synkiem w szpitalu i musiałam troszkę zdjąć z siebie obowiązków, by mieć czas dla rodziny.  Nie przedłużajmy jednak dłużej i przejdźmy do głównego tematu, a jest nim recenzja książki pod tytułem "Zabójcze AJLAWIU" autorstwa Iwony Mejzy i Aliny Polak-Woźniak.


Książka ta to nic innego jak komedia kryminalna. Akcja toczy się w małym miasteczku o nazwie Zatońsk, a dokładniej w budynku Poczty Polskiej. Pewnego dnia pracownicy tego obiektu znajdują swojej koleżanki z pracy- Irminy. W śledztwie bierze udział dziennikarz Przemek, który po latach nieobecności wraca do miasteczka oraz Justyna, która również jest pracownicą poczty.


Książkę przeczytałam w dwa dni. Jest bardzo wciągająca oraz napisana bardzo prostym językiem, przez co na pewno czyta się ją przyjemniej. Nie ma w niej skomplikowanych zwrotów, przez co czytelnik bez problemu wie o co chodzi i może po prostu "płynąć" przez historię. Myślę, że opowieść ta przypadnie do gustu większości osób, ponieważ jest w niej także mały wątek miłosny. Zdradzę wam, że główna bohaterka szuka męża. Także zachęcam was do przeczytania. Na prawdę warto.

You Might Also Like

0 komentarze