HOBBY

18:13

Hej słoneczka :)
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam swoje pasje.

Jako pierwszą swoją pasję przestawić chce pisanie. Marzę o tym aby napisać kiedyś książkę. Nie raz już się za to zabierałam, ale nie wychodziło. Może gdyby nie było internetu by coś z tego wyszło. Moim zdaniem tak źle nie piszę, jednak wolałabym, aby ocenili to inni. Może ktoś z was by coś ode mnie przeczytał?



Drugą moją pasją jest czytanie książek. Ach ubóstwiam to. Mogę wtedy przenieść się do zupełnie innego świata, być zupełnie kimś innym. Przez chwilę moje życie toczy się innym rytmem. Coś nie do opisania. Fantastyczne!

Trzecią moją pasją jest robienie bransoletek z muliny. Mogę spędzać przy tym wiele godzin. Uczę się coraz trudniejszych wzorów. Robię także bransoletki na zamówienie. Moje prace możecie znaleźć tutaj

Zostawiam was już ze zdjęciami. Wiem, że się nie rozpisałam, ale to taki post na szybko. Zapraszam was także na mojego fanpage'a!











kolczyki- prezent
bluzka- chińczyk
leginsy- no name
buty- chińczyk
bransoletka- diy

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Piękne oczy! *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś chciałam napisać książkę, napisałam ok. 50 stron i jak to przeczytałam to byłam załamana :P

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, super bransoletka! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chcialam umiec robic bizuterie z muliny ale jakos nigdy nie potrafilam sie zmotywowac do nauki
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit , prosty ale fajny ;)
    Jeśli chodzi o czytanie książek , to mogę Ci polecić kilka na prawdę fajnych :
    "If I stay"
    "Charlie"
    "Drżenie"
    "Najgorsza rzecz jaką zrobiła"
    jeśli którąś z nich czytałaś podziel się koniecznie opinią na moim blogu :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pierwszą książeczkę napisałam jak miałam około 5 lat :D Mam ją do tej pory, była o moim psiaku. :D Przede wszystkim musisz się nauczyć lekkiego pióra, nie myśl o tym jak to napisać tylko o tym co piszesz. ^^ Trwaj w tym! :)

    www.avangardovo.blogspot.com <- Zaczęłam pisać bloga mocno motywującego, jeśli braknie motywacji zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że masz pasje, rozwijaj się! :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! :)
    zapraszam do mnie flowers1410.blogspot.com
    obs/obs jeśli tak to zacznij :D

    OdpowiedzUsuń