LBA

18:20

Hej :)
Przez damę kierek i zmianoo99  zostałam nominowana do LBA. Czym to jest? Jest to nominacja otrzymana od innego blogera za dobrze wykonaną robotę. Przyznawana jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów.


PYTANIA OD DAMY KIEREK:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
"trzy metry nad niebem" Federico Moccia
2. Lato czy zima?
Zdecydowanie lato.
3. Jaki jest twój ulubiony miesiąc?
Kwiecień.
4.Kino czy film w domu?
Film w domu z Nim <3
5. Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
Nie mam ulubionej.
6. Książka w miękkej czy w twardej okładce?
Obojętnie.
7. Biały czy czarny?
W pokoju biały, co do ubrań to czarny.
8. Jaki jest twój ulubiony film?
"Gwiazd naszych wina"
9. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać?
W Warszawie.
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Kamil Bednarek- "Cisza"
11. Jaki jest twój ulubiony smak lodów? 
Cytrynowy.

PYTANIA OD ZMIANOO99:
1. Dlaczego założyłaś bloga i co Ci to dało?
Bloga założyłam dlatego, że jest to moją pasją. Wcześniej pisałam już wiele blogów, jednak musiałam przerwać ich prowadzenie. Dzięki temu, że dla was piszę stałam się odważniejsza i zaczęłam w siebie wierzyć.
2. Czy posiadasz pasję/hobby, nie związane z blogiem, jeśli tak to jakie?
Tak, posiadam.Uwielbiam robić bransoletki z muliny oraz czytać książki.
3. Do jakiego/jakich filmów lubisz wracać? 
"Trzy metry nad niebem", "Gwiazd naszych wina"
4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
"Ciemniejsza strona Greya"
5. Czy masz w życiu jakiś cel (podróż, praca, dyplom), do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci to idzie?
Chciałabym odwiedzić Londyn i Paryż, ale raczej się to nie spełni.
6. Gdybyś musiała jeść do końca życia jedno danie, i nic innego, co by to było?
schabowy haha :D
7. Gdybyś wygrała miliard dolarów w totka, co byś z nim zrobiła?
Kupiła sobie duży dom z biblioteką i kupę muliny, a resztę oddałabym potrzebującym.
8. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Czytanie w myślach.
9. Jakie wakacje Ci się marzą? Gdzie byś najchętniej wyjechała?
Paryż lub Londyn.
10. Grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?
Rzadko kiedy gram, a jeśli już to w  sims3 lub w 4.
11. Co robisz w wolnych chwilach?
Plotę bransoletki, czytam i bloguje.

NOMINUJĘ:
lublins.blogspot.com
powiew-ognia.blogspot.com
poziomkabloguje.blogspot.com
oliwia-blogg.blogspot.com
sometimes- my.blogspot.com
klaaudia-klaudia.blogspot.com
alexandrak-blog.blogspot.com
justdaaria.blogspot.com
przygody-mileny.blogspot.com
ania-ania3.blogspot.com
odbicie-lustra.blogspot.com

PYTANIA DO NOMINOWANYCH:
1. Ile czasu prowadzisz już bloga?
2. Co Ci daję blog?
3. Kim chciałabyś być w przyszłości?
4. Ulubiony pisarz/pisarka?
5. Korzystasz z laptopa czy z komputera?
6. Lubisz pozować do zdjęć?
7. O czym jest Twój blog?
8. Twoje ulubione blogi to?
9. Szczęśliwy numer?
10. Nosisz okulary?
11. Lubisz ryby?

PS. Dziś pokaz zdjęć ze starego bloga!










You Might Also Like

13 komentarze

  1. slicznie dziekuje za nominacje! niestety, robilam juz notke o liebster award wiec nie bede dodawac jej drugi raz tylko z nowymi pytaniami (za co strasznie przepraszam, zaluje, ze nominowalas mnie wczesniej). jeszcze raz dziekuje, to stasznie mile, ze ktos pamieta o takim malym blogu jak moj.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 9 mam tak samo , Warszawa to piękne miasto ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, ja w sumie lubię i lato i zimę :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podwójnej nominacji! :)
    +obserwuję :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mogę znaleźć funkcji obserwacji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Fajne odpowiedzi :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje nominacji :D
    Bardzo podoba mi się to jak piszesz posty <3
    U mnie nowy wakacyjny post,serdecznie zapraszam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji ♥
    życzę dalszych sukcesów w blogowaniu


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odpowiedzi, ja też grałam kiedyś w Simsy :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne włosy :)
    pozdrawiamy
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Bardzo lubię tego typu nominacje ;)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój chłopak także ma na imię Adrian :)
    Szczęścia życzę całej trójce :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń