Uwaga! Grubas!

09:46

Od zawsze byłam gruba. Jednak nie zawsze mi się to podobało. Właśnie teraz przestało mi to nie przeszkadzać. Kiedy widzę te szczupłe dziewczyny to aż we mnie coś pęka. Czemu ja taka nie mogę być? Każdy mówi "To zacznij ćwiczyć. Zdrowo jeść". Niestety ja nie potrafię.
Kiedy się tylko wezmę za zdrowe odżywianie i ćwiczenia, to po paru dniach tracę na to chęci. Jednak od dziś chce spróbować ponownie. Kto wie może mi się uda. Nie mogę już patrzeć się na siebie w lusterku. I to mnie chyba będzie motywować.






You Might Also Like

10 komentarze

  1. a ja dużo jem i jestem chuda, a niby same "niezdrowe" rzeczy, wszystko zależy od organizmu :)

    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety,to nie sprawiedliwe, bo wszystko zależy od organizmu :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,życzę dużo wytrwałości i motywacji,u mnie niestety ćwiczenia kończą się szybciej niż się zaczynają. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie za zdrowo odżywiam i miałam postanowienia biegać, przez jakiś czas mi to wychodziło, ale później się mi znudziło.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moją mamę namówiłam do ćwiczeń i jestem z niej dumna bo widać pierwsze efekty :)
    Sama też ćwiczę
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że akceptujesz siebie. Jestem osobą, która nie patrzy na wygląd lecz na charakter :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to nie przejmować się opiniami innych ludzi, jeżeli faktycznie się sobie nie podoba, to spróbuj stopniowo zmieniać swoje nawyki żywieniowe, nie wiem, może gdy masz ochotę zjeść coś bardzo słodkiego, albo jakiegoś dużego fast fooda, weź do buzi kilka gum do żucia, nawet nie chodzi o to, żeby mieć coś w buzi, tylko o samą zasadę, ja sobie wtedy myślę "nie bez powodu masz tę gumę w buzi", choć w sumie jestem raczej szczupła, ale jeśli sobie postawiłam cel do go dotrzymam. Życzę wytrwałości i pamiętaj, że robisz to dla siebie :). Zapraszam do siebie: http://damakierek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja np. nie dam rady zrezygnować ze słodyczy :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo,że od razu nie zaczniemy się zdrowo odżywać.Wszystko małymi kroczkami ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie odżywiam się zdrowo, ale ćwiczę. Jakiejś ogromnej motywacji nie mam, ale powinnam znaleźć, bo wtedy lepiej wszystko idzie. Ty też powinnaś ją znaleźć. Trzymam kciuki, powodzenia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń