Działdowo

16:03

Hej.
Tak jak obiecałam w poprzednim poście chce wam opisać mój wypad do Działdowa. Wyjechaliśmy zaraz po chrzcinach. Gdy dojechaliśmy zjedliśmy kolację i wybraliśmy się na cmentarz na grób cioci Kasi.
Wróciliśmy dopiero w poniedziałek. Cały tydzień minął nam bardzo szybko. Mimo upałów bawiliśmy się świetnie. Poznałam tam strasznie dużo osób. Czas spędzaliśmy nie tylko u babci, ale także u wujka Marka, Pawła i Piotrka. W przedostatni dzień wybraliśmy się na grilla, ale przez komary po 10 minutach musieliśmy wrócić do domu cioci Ani i wujka Pawła (tej nocy nocowaliśmy u nich). Ostatni dzień moim zdaniem był najlepszy. Wybraliśmy się nad wodę oraz urządziliśmy sobie ponownie grilla. Z chęcią tam jeszcze powrócę, ponieważ można tam super odpocząć od hałasu i niektórych osób.
PS. Dodaje także zdjęcia próbek mleka od hippa. Dostałam także dla Tosia misia od nutrici oraz próbki lenora od everyday. Niestety nie posiadam zdjęć.




                                                                                                           





















You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super maluszek ! Zapraszamy do nas :-)
    http://modeedeeviee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale blisko mnie. Ja jestem z Lidzbarka. Do Działdowa mam 24 km :) Szkoda, że nie wpadłaś do Lidzbarka. Tu nad jeziorkiem jest cudnie:) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. slodziutkie maleństwo :)
    Zapraszam do mnie, opowiadanie o tajemniczym przystojniaku : http://cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za slodziak? :***
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z Was rodzinka ! Sukienka w groszki jest super :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jaki słodki bobas <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Antoni jest śliczny! :)
    Dobrze, że miło spędziłaś czas, świetne zdjęcia, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Piękną masz tę sukienkę ♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń