Ćwiczenia

16:33

Hej :D

Piszę do was pełna entuzjazmu, a to dlaczego? Dlatego, że w końcu ogarnęłam swoje życie.
Jak to się mówi "złapałam je w garść". Od dziś podejmuje wyzwanie z Mel B. Nie chce do następnych wakacji dalej tak wyglądać. Tak wiem, pisałam już wiele razy, że chce schudnąć, ale tym razem to tak serio serio. O wszelkich postępach będę wam pisać. Dzisiaj tak na krótko i bez zdjęć mojej osoby, ale za bardzo jestem szczęśliwa z tego, że udało mi się w końcu wszystko poukładać.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja też kiedyś byłam z tego powodu taka szczęśliwa, ale potem nagle się wszystkiego odechciało i teraz już nie ćwiczę :(
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog !
    Obserwuje ;)
    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w ćwiczeniu :). Ja codziennie ćwiczę ten sam zestaw, i takie rozpiski jakoś na mnie nie działają ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mogę się zmotywować, a jak już mi się udaje motywacja znika po kilku dniach :C

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję motywacji i to dobrze, że zaczynasz ćwiczyć. Na dobre Ci to wyjdzie :) Możesz potem pokazać efekty !

    OdpowiedzUsuń