Konkurs

19:45

Hej.
Z okazji tysiąca odwiedzin mam dla was konkurs. Do wygrania jest bransoletka z muliny z dowolnym napisem. Zgłoszenia do konkursu przyjmuję do 1 września br.



Zasady:
1. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polubić na facebooku fanpage bloga i mój drugi fanpage.
3. Wstaw podlinkowany baner na bloga.( dodatkowo 3 losy)
4. Konkurs odbędzie się jak będzie min. 10 zgłoszeń.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Lubię fanpage jako:
Wstawiłam banner: (jeśli tak to link)
E-mail:


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Też robię bransoletki z muliny. Powodzenia dla tych, którzy biorą udział w konkursie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z konkursem:)
    Mogę liczyć na kliknięcia pod postem?:) Dla cb to chwila,a dla mnie to wielka szansa:*
    Może obs za obs ?:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako: Kobiecy Żywioł
    Lubię fanpage jako: Patrycja K.
    Wstawiłam banner: Nie
    E-mail: patka1114@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Weroonikaaa
    Lubię fp jako: Weronika Dudek O'Brien
    Wstawiam banner: Tak- Tutaj: http://weronika-dudek.blogspot.com
    E-mail: Werusia123dreams@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Polish Belieber
    Lubię fanpage jako: Anita Lal
    Wstawiłam banner: -
    E-mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię fanpage jako:Zdzisława Imianowska
    Wstawiłam banner: nie tylko udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/883513468401501?pnref=story
    E-mail:rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: xtina120
    Lubię fanpage jako: Sylwia Jamrozik
    Wstawiłam banner: Nie
    E-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Kamil W
    Lubię fanpage jako: Kamil Nowak
    Wstawiłam banner: NIE
    E-mail: kamil.konkurs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: lizzie
    Lubię fanpage jako: Elżbieta Świtulska
    Wstawiłam banner: nie
    E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: nika
    Lubię fanpage jako: Nikola K.
    Wstawiłam banner: tak (KLIK)
    E-mail: nikolaa.olaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń