TMI Tag

13:59

Cześć :)
Dzisiaj mam dla was TMI Tag, czyli tag, który będzie zawierał za dużo informacji o mnie. Gotowi? To zaczynajmy!

1. Co masz na sobie?
Aktualnie na sobie mam luźne spodnie w jakieś "dziwne"serduszka oraz czerwoną bokserkę.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Oj dużo razy.
3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne" zerwanie?
Miałam, ale teraz wiem, że to była głupota.
4. Ile masz wzrostu?
157 cm.
5. Ile ważysz?
O wiele za dużo, bo aż 74 kg.
6. Jakieś tatuaże?
Jak będę miała 18 to chce sobie zrobić na nadgarstku napis "Never say never".
7. Jakiś percing?
Dziurki w uszach. W lewym jedna, w prawym dwie.
8. OTP? (one true pairing), czyli ulubiona telewizyjna para?
Nie mam, ponieważ mało oglądam telewizji.
9. Ulubiony program (serial)?
Shopping Queen
10. Ulubione zespołu?
Room 94

11. Coś czego Ci brakuje?
Ubrań haha.
12. Ulubiona piosenka?
Aktualnie Room 94- tonight
13. Ile masz lat?
Jestem ho 17.
14. Znak zodiaku?
Baran.
15. Czego szukasz u partnera?
Szczerości i zaufania.
16. Ulubiony cytat?
"Każda dziwka była kiedyś dziewicą."- Paulo Coelho
17. Ulubiony aktor?
Jamie Dornan
18. Ulubiony kolor?
Niebieski.
19. Głośna czy cicha muzyka?
I taka i taka. To zależy od mojego nastroju.
20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Na spacer do parku bądź zamykam się w swoim pokoju.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic?
Pół godziny.
22. Jak długo zajmuje Ci się przygotowanie rano?
Może to dziwne, ale aż godzinę.
23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Tak, ale nie chce o tym rozmawiać.
24. TURN ON- Co Cię kręci w chłopaku?
Kręci mnie to, jaki jest dla mnie. Powinien być miły, uczuciowy, starać się abym była szczęśliwa i traktować mnie jak księżniczkę.
25. TURN OFF- Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Zmienność i debilstwo.
26, Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery?
Miałam kilka blogów, więc śmiało mogę powiedzieć, że z powodu pasji do blogowania.
27. Czego się boisz?
Pająków.
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dzisiaj.
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Dzisiaj.
30. Co oznacza twoja blog username?
To po prostu moje imię i nazwisko- nazwa bloga
Moja ksywka- pseudonim blogowy.

31. Ostatnio przeczytana książka?
"Nowe oblicze Greya"
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Cień anioła"
33. Co ostatnio oglądałaś?
"Następcy" haha
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój narzeczony.
35. Relacja między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa?
Rodzina.
36. Ulubiona potrawa?
Schabowy z frytkami.
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Paryż.
38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Łomża.
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Tak.
40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Przed chwilą.


41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
W piątek.
42. Ulubiony smak słodki?
Mleczna czekolada.
43. Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnych, ale chciałabym grać na gitarze.
44. Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki.
45. Ostatnio uprawiany sport?
Ćwiczenia z Mel B.
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałeś?
Nie pamiętam.
47. Ulubiony tekst na podryw?
"Bolało jak spadłaś z nieba." Żart haha.
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie.
49. Z kim ostatnio przebyłeś wolny czas?
Z Adrianem i Antosiem.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto chce.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Też uwielbiam room 94 :d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie Tagi, można się z nich naprawdę sporo dowiedzieć :)
    Hahaha suche podrywy, kocham to!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, świetny blog!!!!
    http://jemyowoce.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 17 lat i też chciałabym grać na gitarze. :D
    Pytałaś się o wspólny projekt. Co masz dokładniej na myśli? :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post ;)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykowanie się rano godzinę nie jest takie dziwne:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great photos
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń