Pokochaj swoje ciało!

20:34

Hej :)
Tak jak obiecałam dziś przychodzę do was z postem tematycznym.
Nie każdy z nas ma figurę modelki. Każdy z nas ma za to wady. Jeden ma za chude nogi, drugi jest za niski, trzeci za gruby... Można tak wymieniać w nieskończoność.
Stajemy codziennie przed lustrem i co widzimy? Najczęściej dostrzegamy w sobie same wady. Spójrzmy na to jednak z innej strony. Nie raz widziałam grubszą dziewczynę, która wyglądała lepiej od tych modelek z wybiegu. Nie raz też widziałam zbyt chudą dziewczynę, bo świat wywołał na niej taką presję, że ciągle dla samej siebie była za gruba. Moim zdaniem każde kobiece ciało jest piękne. Sama ma za dużo kilogram, ale się tym nie zamartwiam. Pokochajcie siebie, swoje ciało takim jakim jest. Pamiętajcie nikt nie jest ideałem :)




You Might Also Like

22 komentarze

  1. Dokładnie! To nie sztuka mieć idealne ciało, sztuka jest się czuć idealnie w nieidealnym ciele :) Nie warto przejmować się kilogramami. To tylko puste cyferki.

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Uważam , że powinniśmy zaakceptować takimi jakimi jesteśmy.

    bagandcoffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łatwo mówić, trudniej zrobić..ja nienawidzę swojego ciała :) lecz ciągle staram się je zmieniać.. myślę, że jak będę ciężko pracować to będę wyglądała lepiej. Pociesza mnie jedynie fakt, że nie ma dziewczyn idealnych. Zawsze się znajdzie w dziewczynie to "coś" co chciałaby zmienić.
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni obrazek mówi sam za siebie :)

    suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda. Nikt nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie pokochałam swojego ciała ale z pewnością zaakceptowałam

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wybaczcie, mam nadzieje że to nie będzie jak wbicie kija w mrowisko jednak jako zapalony sportowiec i trener amator chciałbym się wypowiedzieć.
    Prawdą jest że trzeba kochać swoje ciało. A kto kocha swoje ciało ten o nie dba. I nie chodzi tu o higienę, ładne ciuszki czy ładne makijaże. Fundamentem zdrowia i urody jest nagie nasze ciało. Ani niedowaga, ani nadwaga nie jest dobra. Ludzie z niedowagą mogą nabawić się różnych schorzeń i nie mieć tyle witalności ile jest im pisane w genach. Nadwaga natomiast obciąża np nasze serce, mistyczny ośrodek miłości. Pomyślcie, z miłości dbacie o kogoś, to i zadbajcie o siebie. Świat tak dziwnie funkcjonuje (głownie przemysł spożywczy) że nasze ciałka są zagrożone i trzeba się troszkę napracować.
    Pozdrawiam Serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Panie Pawle, że ma Pan rację. Nie napisałam tu, że trzeba się obżerać :) Chodziło mi o osoby grubsze, które mają już taki typ budowy, bądź są chorzy.

      Usuń
  8. Świetnie napisany post :) niestety wiele osób czuje się źle w swoim ciele bez względu czy są szczupli czy nie :(

    zapraszam do nas-> siostryzycia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łatwo mówić:) niektórzy ludzie nie wiedzą że wszyscy jesteśmy tacy sami i ranią innych.
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  10. DOkładnie, dokładnie :)) Trzeba pokochać siebie, żeby być szczęśliwym :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba akceptować siebie jak i właśnie swoje ciało :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja bardzo akceptuje wje ciało ale za to nie twarz
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby nie patrzeć wszystko jest w naszej głowie, a najważniejsze jest to aby samemu sobie się podobać i być zdrowym. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh niestety też tak mam :/ Widzę w sobie same wady. Ciężko jest to zmienić.. Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! Jeżeli masz ochotę to proszę poklikaj w linki nad zdjęciami http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham swoje ciało :D Nie mam kompleksów, wyzbyłam się tego :D

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze napisane :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja, grunt to lubić siebie, jednak ja dla swojego własnego zdrowia myślę, ze nie ma co popadać w skrajność z tym lubieniem siebie i kiedy ma się +30kg nadwagi to lepiej wziąc się za swoje ciało niż dalej mówic ze go to nie obchodzi. Oczywiscie tak samo sądze o niedowadze :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń