Teen mum

16:42


Wyrażasz się o mnie źle, ponieważ jestem młodą mamą. Jednak uwierz, że można mnie nazwać prawdziwym "superbohaterem". Ty wstajesz rano, jesz, idziesz do szkoły/pracy, przychodzisz do domu, idziesz spać i tak w kółko. Ja codziennie uczę się nowych rzeczy. I nie chodzi tu o przewijanie pieluszki. Potrafię poradzić sobie ze wszystkim. Nakarmię dziecko, pobawię się z nim, nawet mam czas na naukę. Powiesz, że i tak zrobiłam źle, że jestem zmęczona i nie mam czasu dla siebie. Otóż to zmęczenie jest czymś wspaniałym, a czasu dla siebie mam tyle ile potrzeba. Nie żałuję, że urodziłam. Dziś mam wspaniałe maleństwo. I dobrze, że nie posłuchałam starszych "mamusiek", które mówiły by usunąć bądź oddać.



Napisałam to dzisiaj pod zdjęciem Antka na facebooku. Nie raz na ulicy widzę jak ludzie się na mnie krzywo patrzą, obgadują, że taka młoda, a już mam dziecko, więc postanowiłam napisać o tym kilka słów. 

Ja uwielbiam mojego syna. Jego uśmiech z samego rana daje mi wiele szczęścia. Niedługo będzie kończył roczek i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Nie wiem co by było gdybym oddała go do adopcji, tak jak nie którzy mi podpowiadali. Nie zniosłabym myśli, że jest u innej rodziny, że ktoś inny pokazuje mu świat. Uwielbiam zabawy z nim, spacery, kiedy się przytula. I choć nie raz płacze tak, że nie można go uspokoić to bardzo Go kocham <3









You Might Also Like

14 komentarze

  1. będąc na Twoim miejscu również bym nie oddawała ani nie usuwała. Potem sumienie dręczyłoby mnie do konca życia. Gratuluje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. \no naprawdę bede tu zagladał. Gratulacje odwagi i powodzenia;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym nigdy nie usunęła ciąży ani nie oddała dziecka do adopcji. Nie przejmuj się gadaniem innych ludzi. Życzę Wam wszystkiego dobrego.

    Zapraszam na mój blog http://kosmetycznaaska.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niejedna młoda matka jest o wiele bardziej dojrzała niż starsza.Nie przejmuj się ludźmi,maluch przynajmniej będzie miał młodą fajną mamę :) Jest śliczny,powodzenia Wasm :)
    pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3 Młode mamy są czasem bardziej dojrzałe od tych starszych.. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny maluszek ;)
    obs za obs? zacznij ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie usunęłabym ciąży. Przecież takie maleństwo ma prawo żyć! Nie przejmuj się tym co inni mówią. Rób po prostu swoje. Życzę Wam dużo szczęścia :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka dzidzia <3
    obserwujemy:?)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś super ;) Pozdrawiam ;)
    hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita. :) Jesteś idealnym przykładem dla młodych mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jakie śliczne zdjęcia ♥
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy maluszek :)
    Naprawdę to świetnie jak potrafisz podzielić czas i sobie poradzić z obowiązkami.
    Nie rozumiem ludzi, którzy się interesują innymi i patrzą krzywo na nich.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :*
    Wielka buźka ode mnie dla ciebie i dla synka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. tez nie wyobrazam sobie zycia bez mojej córeczki :) jak sie uczy nowych rzeczy to jestem taka dumna . jak podchodzi sie tulić czy zeby jej buziaka dać. no uwielbiam to ! <3

    OdpowiedzUsuń