Haul zakupowy

17:28

Hej :)
Dzisiaj chciałabym wam pokazać co sobie kupiłam w ostatnim czasie. Jeśli jesteście tego ciekawi to zapraszam dalej.


SH


Zakupy w sh mogą niektórych zdziwić, jednak ja uwielbiam tam chodzić i wynajdywać różne perełki. Przynajmniej mam pewność, że całe miasto nie będzie miało tego samego.



Cieplutkie kapcie o prześlicznym kolorze pudrowego różu. Za jedynie dwa złote.


Sweterek za jedyne 4,20. Jest milutki w dotyku i bardzo wygodny.


Sweterkowa sukienka, którą mogliście zobaczyć juz na moim blogu (link) za całe dwa złote.

CHIŃSKIE CENTRUM HANDLOWE


Pewnie też was tym zaskoczyłam, ale no cóż w dzisiejszych czasach i tak prawie wszystko ma metke "Made in China"


Jakoś nie miałam ochoty wydawać kasy na orginalne buty, więc kupiłam podróbki. Dla mnie liczy się wygoda nie znaczek.


 Przepiękna bluza z kapturem. Od razu musiałam ją mieć.


Kupiłam je na wypróbowanie. Zobaczymy czy będą słabsze od kosmetyków znanych firm czy na równym poziomie. Jak na razie gąbeczka sprawia wrażenie indentycznej do Beauty Blender. Jest mięciutka. Zobaczymy jak się sprawdzi w codziennym makijażu.

SKLEPIK Z MOJEGO MIASTA


Odkryłam go już dawno, jedanak i dawno tam nie byłam. Z rok napewno. Okazało się, że mają tam super kosmetyki w niskich cenach. Ten sklep to taka mała parełka.


Zwykła ochronna, zapachowa pomadka. Mam nadzieję, że zda swój egzamin.


Pomadka o zapachu lodów waniliowych. Mam nadzieję, że będzie tak samo pysznie smakować jak pachnieć.


Kolejny tym razem nadający delikatny kolor. balsam do ust o smaku truskawki.


Dużo z was może się zastanawiać co to jest... Jest to mianowicie odżywka do paznokci. Ma za zadanie pomóc naszym paznokciom zdrowo rosnąć. Oj moim to się w szczególności przyda.

To już tyle z moich zakupów. Na koniec chciałabym zaprosić was do mojego sklepu (link).
Do następnej.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajne zakupy.
    A buciki mega, też szkoda mi wydawać tyle kasy na buty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Zwłaszcza sweterek :) Też muszę zajrzeć do jakiegoś ciucholandu bo mam mało ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki chińskie czasami są lepsze niż te z 'wyższej półki :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam buszować po sh! można znaleźć perełki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe rzeczy, te sweterki są mega! :D
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń