To be yourself!

19:26


Hej :)
Dzisiaj o pewnej ważnej kwestii. Każdy jest jaki jest, ale nie każdy jest sobą. O czym mówię? Większość osób udaję kogoś kim nie jest, wybiera sobie jakąś osobę, którą uważa za ideał, autorytet i się na niej wzoruje.
Rozumiem inspiruje nas. To jest OK. Są jednak przypadki, gdy te osoby przesadzają. Ubierają się, malują i zachowują jak ta osoba, tracąc przez to własne "ja". Dzięki temu nie osiągną nic. Może starają się być zauważone, dlatego takie są... Tego nie pojmie nikt. Może być też tak, że nie potrafią urozmaicić swojego życia i próbują tym sposobem. Ja uważam, że zostaną zauważone i lubiane te osoby, które są sobą, a nie niczyją kopią. Ja jestem sobą. Czasami palnę jakąś gafę, zrobię coś czego inni nie zrozumieją, ale taka właśnie jestem. I nie chce być kimś innym, nikt mnie nie zmieni. Dzięki temu wyróżniam się i jestem zauważalna. Nie wszyscy mnie lubią, ale Ci od, których oczekuję przyjaźni, właśnie mi to dają. Po co masz być kopią jakiejś gwiazdy, czy najładniejszej dziewczyny w szkole? Bądź sobą! Wtedy też zdobędziesz prawdziwych przyjaciół, a nie tych fałszywych, którzy będą Cię lubić za to kogo udajesz i ile masz kasy.

BĄDŹ SOBĄ! WTEDY TWOJE ŻYCIE BĘDZIE KOLOROWE, A NIE SZARE JAK MOJE ZDJĘCIA :)





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Też rozumiem inspirowanie się kimś, ale nie kopiowanie. :) Potem po świecie chodzą same klony. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą. Mnie osobiście bardzo irytuje, gdy ktoś kopiuje mój styl.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracja a kopiowanie kogoś to znaczaca różnica :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisałaś , trzeba być sobą nie udawać kogoś innego :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie potrafię udawać kogoś kim nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Denerwuja mnie zwłaszcza osoby które w moim towarzystwie są soba a przy innych sie popisuja :/
    zapraszam na mojego nowego bloga http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze trzeba być sobą ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym z podstawowych założeń mody jest to, że pretendujemy do jakiegoś kręgu lub chcemy po prostu być jak ktoś, kto nas inspiruje, dlatego często podświadomie wybieramy rzeczy, które z kimś nam się kojarzą. To nieuniknione, choć jak wiadomo najważniejszy w tym szaleństwie jest umiar. I o ile kupowanie podobnych rzeczy jest jeszcze ok, o tyle malowanie się i zachowywanie jak ktoś inny graniczy ze stanem chorobowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam wole nie być sobą, bo ostatnio gdy tak było miałam mood wrednego kota przez tydzień :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. "You was born original. Don't die as a copy of someone"

    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bycie sobą jest bardzo ważne. Niestety niektórzy chcą się komuś przypodobać i zachowują się w inny sposób. Warto odkrywać samego siebie i nie podążać za zachowaniami innych. :)

    Zapraszam Cię do mnie na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam wolę być sobą, inne role już są zajęte ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń