Ulubieńcy lutego

17:19



Hej.
Dzisiaj przygotowałam dla was post, którego jeszcze nie było na moim blogu. Są to mianowicie ulubieńcy miesiąca. Mamy 1 marca, a więc zakończył się luty. Ciekawią was moi ulubieńcy minionego miesiąca? Jeśli tak to zapraszam dalej.


W tej kategorii znalazł się balsam do ust z avon care. Dzięki dodatkom takim jak masło shea i olejek migdałowy moje usta stały się bardziej nawilżone. Nadal mają skłonność do wysychania, ale przynajmniej już mniej pękają.



Druga z kolei kategoria, a w niej zwykła cytrynowa woda z biedronki. Może dlatego, że uwielbiam cytrynę...


W tym miesiącu najlepszym jedzeniem okazała się sałatka jajeczno-rybna mojej babci. jest przepyszna z świeżym ciemnym chlebem bądź bułką.


W lutym obejrzałam mało filmów. Najlepszym z nich był thriller "Ręka nad kołyską". Opowiada o kobiecie, która spodziewa się drugiego dziecka. Na jednej z wizyt jest molestowana przez ginekologa. On popełnia samobójstwo, a ona wynajmuję nianię. Powiem wam tyle, że ta niania namiesza w jej życiu. Chcecie wiedzieć więcej, obejrzyjcie film. Moim zdaniem jest super.


Aktualnie czytam trylogię "Niezgodna:. Nie chce się o niej zbytnio rozpisywać, ponieważ na razie przeczytałam tylko jedną część i chciałabym zrobić dla was recenzję po dokończeniu całej trylogii. Książka jest ciekawa i warta przeczytania. Tyle na razie możecie wiedzieć.


Najważniejszym dla mnie wydarzeniem było 10000 odwiedzin. Gdyby nie wy bym tego nie osiągnęła. Dziękuję wam za to.


W lutym słuchałam tylko jednego wykonawcy. Zdziwicie się, kto nim jest. Mianowicie jest to Mario Bischin. A oto jego najlepsze utwory:




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ciekawie;)szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam trylogię Niezgodna :) oglądałam kiedyś film ręka nad kołyska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubiency :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka!! <3 Uwielbiam ją!
    Zapraszam!!
    http://gottabememyselfandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń