Recenzja: Felicea Błyszczyk o nr. 31

22:28

Hej.
Jak już mogliście zobaczyć na moim instagramie niedawno dostałam do przetestowania błyszczyk o kolorze nr. 31 od firmy Felicea. Przetestowałam i chciałabym przedstawić wam moją opinię.

Błyszczyk ma bardzo ładny kolor, który trafił w mój gust. Jego konstystencja nie jest jakaś gęsta, ale mi odpowiada. Dzięki ukośnemu aplikatorowi mogłam go szybko nałożyć i równomiernie. Na ustach utrzymywał mi się jakieś półtorej godziny, później musiałam poprawić. Jednak nic dziwnego skoro w tym czasie jadłam i piłam. Zachwyciło mnie w nim to, że jako pierwszy błyszczyk, w ogóle jaka kolwiek pomadka nie zbierał mi się w kącikach ust. Na plus jest dla mnie także jego skład. Same naturalne składniki. Perfekcyjnie. Znalazłam także jeden minus. Jakoś nie odpowiadał mi jego zapach, ale to może dlatego, że jestem teraz w ciązy i większość zapachów mi przeszkadza.


W ofercie firmy możecie znaleźć jeszcze wiele innych kosmetyków. Wiem także, że niedługo mają mieć ich jeszcze więcej. Szczerze zapraszam was do sklepu internetowego felicea (link). Moja ocena 9/10.

You Might Also Like

3 komentarze