Haul zakupowy

17:26


Hej :)
Długo obiecywałam ten post. Nie pojawiał się, bo laptop nawalał i byłam w szpitalu. Eh ta złośliwość rzeczy martwych... Jednak jakoś udało mi się go odpalić i oto jest post. Mam nadzieję, że doczytacie do końca :)



MISS SPORTY POMADKA W KREDCE PLAYFUL BEIGE 001 (link)



Ostatnio pokochałam wszelakie balsamy do ust, pomadki, szminki itp. Jak zauważycie w tym haul'u do mojej kolekcji kilka z nich dołączyło.

MISS SPORTY POMADKA W KREDCE CANDY PLUM 020 (link)



MANHATTAN BŁYSZCZYK BALSAM NAWILŻAJĄCY NAUGHTY 40D (link)



NYC POMADKA W PISAKU FUKSJA FOREVER FUCHSIA  NR. 496 (link)



DONEGAL WSUWKA KRÓTKA CZARNA 50 SZTUK (link)


INGRID PODKŁAD MINERALNY SLIK&LIFT PORCELAIN 29 (link)


 INGRID PUDER Z JEDWABIEM IDEALIST KOLOR NR 1 (link)




DONEGAL PILNIK DO PAZNIKCI OWAL 100/100 (link)


ZMYWACZ DO PAZNOKCI (tzw. "chińczyk")


BUTY (tzw. "chińczyk")


PEELING DO CIAŁA (farmona)


DONEGAL ZESTAW 6 PĘDZLI DO MAKIJAŻU (link)


Szczerze nie polecam ich. Rączki odpadają, a włosie wypada i zostaje na twarzy.

NYC POMADKA LAKIER DO UST SMOOCH PROOF CORAL 100 (link)


MANHATTAN ONLY PALETKA 4 CIENIU BUTTON BABY 2 (link)



MGIEŁKA DO WŁOSÓW (timotei)


STOPKI (tzw. "chińczyk")


TOREBKA (od mamy)


T-SHIRT Z NAPISEM "JESTEM DOBRA W ŁÓŻKU NIE ZABIERAM KOŁDRY" (tzw. "chińczyk")


Przepraszam, że pognieciona, ale wyjęłam ją z prania by zrobić zdjęcie.

BLUZKA NA RAMIĄCZKA (sh)


KARDIGAN (od mamy)


SPODENKI (tzw. "chińczyk")


BLUZKA NA RAMIĄCZKA (sh)


BLUZKA 3/4 RĘKAW (sh)


BLUZKA NA RAMIĄCZKA (sh)


BLUZKA (sh)


BLUZKA (sh)


KREM Z FLIRTEM (avon)


PERFUMY (avon)


Wszystkim, którzy dotarli do końca bardzo dziękuję za poświęcony czas. Do następnej :*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Strasznie duże zakupy :D I ile produktów do ust! Bluzki bardzo fajne :) Te perfumy z Avonu są bardzo znane, ale ja jeszcze ich nie miałam :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pomadki w kredce, ale nie znałam wcześniej tych, które kupiłaś :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny haul! Buty są świetne *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zakupy ale widzę że udane :D

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł ciekawy, twój blog ma dobrą pozycję w google, ruch zapewne masz duzy, dziwie sie czemu nie zarabiasz na swojej stronie, ja widze tu możliwość zarobku, wygogluj sobie: jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłaś super rzeczy!
    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wyprzedaże to zdecydowanie ulubiona pora roku :)
    Podczas tegorocznych postawiłam na zakupy w sklepach internetowych i moja zdobycz to na przykład gaia intimo biustonosz, czy piękny wiosenny trencz:)

    OdpowiedzUsuń