Good!

19:07

Hej :)
Dzisiaj mam dla was kilka rad dotyczących tego jak poczuć się dobrze  we własnym ciele. Jesteście ciekawi tego co mam do powiedzenia w tym temacie? Jeśli tak, zapraszam was do dalszej lektury.

#1
NIKT NIE JEST IDEAŁEM
Pamiętaj idealni ludzie nie istnieją. Każdy ma jakieś zalety, ale także wady. Ludzie stają się popularni i zauważalni, ponieważ akceptują swoje wady i się ich w ogóle nie wstydzą. Jak więc zaakceptować swoje? Spisz na kartce swoje zalety i wady. Czego jest więcej? Mogę się założyć, że zalet.

#2
ŻYJ!
Po co przejmować się ludźmi? Żyj tak jak ci się podoba. Chcesz mieć niebieskie włosy to je miej. Podobają Ci się inne ubrania niż innym? Noś je. To twoje życie, masz je jedne i nikt nie przeżyje go za Ciebie.

#3
POKOCHAJ SWOJE CIAŁO.
Nie musisz mieć koniecznie figury modelki, aby czuć się seksowna i atrakcyjna. Dziewczyny i chude i puszyste mogą być piękne, a jeśli nie podoba Ci się twoja sylwetka zacznij o nia dbać. Ja po porodzie też wracam do diety i ćwiczeń.

#4
JEDZ ZDROWO
Przetestowałam to na sobie. Kiedy zjem zdrowe śniadanie przez cały dzień czuję się świetnie i mam pełno energii.

#5
DBAJ O SIEBIE
Zrób sobie kiedyś babski dzień. Wybierz się do fryzjera, kosmetyczki, na zakupy. Zrób to na co tylko masz ochotę. Dbaj o siebie też na codzień. Na pewno twoje ciało poczuje się lepiej nawet kiedy posmarujesz twarz zwykłym kremem nawilżającym.

Ja od dziś zaczynam żyć pełnią życia. Chcesz dołączyć do mnie? Na moim instagramie (jozwowska) od jutra przez cały miesiąc będą pojawiać się zdjęcia pokazujące to, że czuję się dobrze w swoim ciele. Jeśli chcesz ty też możesz wstawiać takie zdjęcie. Otaguj je #akcjajozwowska, a będę mogła je zobaczyć.






You Might Also Like

5 komentarze

  1. My także gdy rano zjemy zdrowe i pożywne śniadanko stajemy się szczęśliwsze :) Genialny post :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze napisane;) Fajny post;)

    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;) Ja osobiście nie mam z tym problemu, już dawno zaakceptowałam siebie , ale może się niektórym przydać, może zrozumieją, że nie warto na siłę wszystkiego zmieniać :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane! Najlepiej być sobą :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio miałam problemy ze swoim humorem. Na szczęście udało mi się z tym uporać i kilka rad, o których ty wspomniałaś w tym poście, użyłam :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń