Gadżety listopad 2016

16:10

Hej. Przepraszam was za taki długi odstęp czasu między postami, ale trochę źle się czułam przez kilka tych dni.  Dzisiaj mam dla was posta z podsumowaniem gadżetów miesiąca.

O.B- udało mi się i zostałam ambasadorką. Jak chyba każda z was wie, jest to firma produkująca tampony.





Royal Canin- większość z was wie, że ostatnio przygarnęłam kotkę. Ot Royal Canin dostałam próbkę karmy dla mojej Kuleczki. Firma posiada także w swojej ofercie karmę dla psów.


Bobovita- firma produkująca jedzenie dla dzieci. Dostałam od nich paczuszkę z nauką systemu 5 kroków.



Apar- jest to sklep sprzedający perfumy. Dostałam od nich mini próbkę. Myślę, że zamówię sobie pełnowartościowy produkt.


Paczuszka od Pani Kasi- może nie jest to gadżet, ale jednak postanowiłam, że znajdzie się to w tym poście. Chciałabym bardzo podziękować Pani Kasi za paczuszkę dla synków. Większość myśli, że blogerka ma dużo pieniędzy, a w dodatku skoro pokazuje haule zakupowe musiała wydać duże pieniądze. Nie oszukujmy się. Dużo rzeczy u niektórych, podkreślam niektórych blogerek pochodzi z sh bądź współprac. Blogerka nie zawsze musi być bogata. W niedziele także czeka mnie szlachetna paczka. Nie wstydzę się tego, że w niektórych rzeczach potrzebuje pomocy.




You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo fajne paczuszki ;) O.B nie lubię, bo mnie "przesuszają" :/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw gadzetów, widac ze zabawki dla synka trafione w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. O.B oczywiście też posiadam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetna paczuszka, do tamponów nie jestem przekonana bo boję się troszkę. A u mnie kONKURS+ nowy post także wpadaj i bierz udział. Skomentuj i zaobserwuj.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post i super produkty. Synek ma świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszki! 😊 Każdy znalazł coś dla siebie. Jestem bardzo ciekawa tego perfumu, ciekawie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, Kochana nie ma się czego wstydzić. Ważne ze jesteś dumną mamą i tego się trzymaj! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszki:) o.b. też dostałam:) a co do szlachetnej paczki, to nie ma czego się wstydzić kochana! Sytuację są różne:) A pomagać sobie trzeba!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, super paczka! Ja też nie ukrywam, że bogata nie jestem i po lumpach chodzę. Ale szczerze mówiąc tam można znaleść lepsze rzeczy niż w sieciowkach typu h&m czy zara. 💕

    OdpowiedzUsuń
  10. No to listopad wygląda owocnie. Super paczki a i maluszek szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przedmioty. Tez dostałam z bobovity i hipp.

    OdpowiedzUsuń
  12. W lumpeksem często można znaleść jakąś super perełkę. I paczuszki też świetne
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne Kochana paczuszki :) widzę jak synek cieszy się z autek, a to najważniejsze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz tych gadżetów ☺ jednak najpiekniejsza jest radosc dziecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta paczka ambasadorska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super paczka :)
    Zapraszam do mnie https://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię nosić tamponów. Nigdy nie wiem czy dobrze je włożyłam, czyli przeważnie się wysuwają i są strasznie niewygodne.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń