Szczotka prostująca włosy- czy działa?

17:30

Hej.

Jak już mogliście przeczytać na moim blogu ostatnio dostałam od Irresistible Me szczotkę prostującą włosy. Właśnie ją przetestowałam. Jesteście ciekawi jak się sprawdziła? Jeśli tak, to zapraszam do dalszej części postu.



Wspominałam już we wcześniejszym poście, że szczotka ma regulowaną temperaturę. Ja prostowałam swoje włosy na maksymalnej temperaturze. Dużo osób pisze, że szczotka jest wtedy za gorąca, ale dla mnie była jedynie ciepła.


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jak moje włosy układały się przed prostowaniem. Nie były to może loki, jakie mam naturalnie, ale fale. Moim zdaniem szczotka je rozczesała, ale nie dokładnie wyprostowała. Dalej włosy były pofalowane. Mniej, ale jednak. Prostowałam długo, ale już bardziej nie mogłam wyprostować. U mnie szczotka się nie sprawdziła, ale to może dlatego, że moje włosy ledwo prostują prostownice znanych firm. Widziałam, że inne dziewczyny ją polecają, więc to chyba zależy od naszych włosów. Poniżej znajdują się zdjęcia moich włosów po użyciu szczotki.




Moja ocena 6,5/10

You Might Also Like

12 komentarze

  1. no efekt praktycznie zerowy,ale to chyba bardziej od podatności włosów zależy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylaby idealna na moje wlosy. Bo mam druty. Jedno machniecie prostownica i po sprawie. Za to fale, loki, koki? Wychodze tylko na powietrze z moj big ekstra frycem i padam patrzac, ze z mojej mega fryzury zostal zwiniety oklapniety kokon

    OdpowiedzUsuń
  3. to zależy od jakości szczotki. Ja też miałam kiedyś prostownice która nie chciała mi prostować włosów, kupiłam drugą i prostowała idealnie. Jeśli mówisz że była tylko ciepła a nie gorąca to samo mówi za siebie, moja aż parzy :) a to że dziewczyny polecają to sama wiesz na czym to polega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam, ale to chyba zależy od firmy tej szczotki. Miałam ją na uwadzę żeby kupić, ale jednak zrezygnuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj właśnie się na oglądałam filmików z recenzją tej szczotki, że az bym sobie ją kupiła. Jednak wydaje mi się,że jak mam zwykłą prostownice to jakoś dam rade :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam bo włosy mam proste jak druty. Każda szczotka jest dla mnie w stylu prostującej, ponieważ jak dobrze rozczeszę włosy wyglądają jak po prostowaniu XD
    Ale dla mnie ten produkt jest świetny. Niezły pomysł i patent.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie też odjęłam współpracę z tą firmą i paczuszka już za niedługo do mnie dotrze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jeszcze o takiej nie słyszałem :D
    Pozdrawiam
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie by się też niezbyt sprawdziła bo moje włosy sa straszne i ledwo je mogę wyprostować zwykłą prostownicą :D
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie słaby efekt, ale bardzo możliwe, że to zależy od włosów. Ciekawy wpis! Wesołych Świąt w rodzinnej atmosferze, dużo szczescia, zdrowia i spełnienia marzeń!

    http://bayshorelotti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widze efektu...
    Ale to zalezy od podatnosci wlosow
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac, bedzie mi bardzo milo ❤

    OdpowiedzUsuń