Święta

22:29

Hej :)

Jak tam u was mijają święta? U mnie jak na razie spokojnie, bez jednej kłótni. Szczerze dziwne, bo kłótnie to była rodzinna tradycja. Oczywiście takie delikatne, że np. ryba nie jest jeszcze gotowa.




 Na wigilię poszliśmy do mamy i babci. Potem obejrzeliśmy Kevina, bo bez niego święta to nie święta. Dzisiaj przyjechał Adriana Tata i z nim poszliśmy do babci i do mamy, bo były urodziny mojego brata. Jutro Adriana Tata wyjeżdża i będzie to ostatni dzień świąt. Za pewne spędzimy go już sami w domu oglądając świąteczne filmy. Wesołych kochani :*









You Might Also Like

18 komentarze

  1. Niestety już święta mijają, ale chcę życzyć Ci super spędzonego sylwestra :)))
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaki.
    Zajrzyj do mnie, to moje początki :)
    http://ddob.com/user/index/STREF_create/your_feed

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię za to świąt,że za szybko przemijają. I za nim się obejrzę już jest po. Aż mi się smutno na mordce robi. Ale mam nadzieję,że chociaż ty je spędziłaś dobrze. Pozdrawiam.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko święta minęły, tak więc życzę Ci Kochana Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, Święta zdecydowanie za szybko uciekają :( życzę Ci wszystkiego, co najpiękniejsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta bez kłótni, zachowane w spokoju są najlepsze. Takie powinny być zawsze! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No smswieta mają to do siebie, że bardzo szybko uciekają...a szkoda bo ja uwielbiam ten czas. Kochana udanego sylwestra 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze względu na to, że już po świętach chce ci życzyć Szczęśliwego Nowego Roku ! :) Udanego Sylwestra i spełnienia marzeń :)
    Zapraszam :)
    normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ze takie swięta są najlepsze. Świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby każdy taki dzien był bez kłótni i wgl ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Swista swieta i po swietach. Oby bez klotni pozostalo juz na lata Kochana 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. te święta tak mi szybko minęły :( i już zaraz nowy rok i powrót do tej szkoły.. ten czas płynie nie ubłaganie ;/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę późno, ale mam nadzieję, że święta spędziłaś bardzo rodzinnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego roku! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje, że świetnie spędziłaś święta! Z całego serducha życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro już po świętach to teraz szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń