Płukanki do włosów od Delia Cosmetics

18:32

Cześć :)

Już spory czas temu otrzymałam do przetestowania płukanki do włosów od Delia Cosmetics. Ich recenzja miała pojawić się już dawno, ale najpierw musiałam poczekać na opinie cioci, której podarowałam jedną z nich do przetestowania, ponieważ moje włosy mają za ciemny kolor, a potem niestety przebywałam kilka razy w szpitalu.  W końcu jednak się zebrałam i postanowiłam, że dziś jest właśnie ten dzień, by napisać wam ich recenzje.


Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu, dostałam płukankę różową, srebrną oraz fioletową. Wszystkie znajdują się w plastikowym pojemniku zamykanym na "klik". Wszystkie te płukanki mają  za zadanie pozbyć się żółtego odcienia z blond włosów. Różowa dodatkowo zostawia poświatę koloru na włosach, co jest idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy zaszaleć, ale tylko na chwilę.


Sposób użycia jest bardzo prosty. Należy wlać do naczynia około 2 l wody, dodać około 1 łyżkę stołową płukanki. Otrzymanym "specyfikiem" należy płukać włosy. Oczywiście, jeśli chcecie uzyskać mocny efekt, należy dodać więcej płukanki.


Moja ciocia jest zachwycona płukankami od Delia Cosmetics. Wcześniej używała płukanki za prawie dwadzieścia złotych innej dość znanej firmy, ale nie sprawdziła się tak dobrze, jak ta od Delii. Nie mam niestety zdjęcia efektów użycia płukanki, ponieważ ciocia nie miała jak mi ich przesłać. Moja ciocia zaznaczyła tylko jeden drobny minusik. Jeśli zastosujemy się do przepisu na roztwór, który napisany jest na płukance to efekt będzie niewidoczny. Lepiej od razu dodać trochę więcej naszej płukanki do wody. Ocena 8/10.


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Te płukanki na włosy prezentują się rzeczywiście świetnie! <3
    Z chęcią bym je wypróbowała, bo ostatnio zaczęłam bardziej dbać o moje włosy, więc wszelkie odżywki i płukanki są jak najbardziej wskazane!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeeee nie dla mnie. Za ciemne włosy mam. I tak by się nie sprawdzilo

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze nie słyszałam o tych płukankach. Zastosowanie tej różanej jest bardzo fajne zwłaszcza że w gratisie zostawia ten pudrowy połysk :D ja niestety jednak na razie mam zielonkawe włosy a ogólnie rude więc niestety pewnie mi nie będzie dane przetestować ale nie powiedziane że nikomu nie polecę ;)
    Uważaj na siebie ze szpitalami to żartów nie ma
    Trzymaj się cieplutko, pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpię czy na moich czarnych włosach płukanki dałyby jakikolwiek efekt, ale chciałabym zaszaleć z tą różową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moich włosów nawwt by nie złapały więc nie oglądam się za takimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam czarne włosy, wiec produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie skuszę się. Przy moich ciemnych włosach nie byłoby takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jakiś czas temu było o nich tak głośno :) Prawie o nich zapomniałyśmy. Szkoda, że już po wakacjach, bo chciałybyśmy trochę zaszaleć z nowym kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobał się różowy o dziwo heh

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam za ciemne wlosy na takie wynalazki

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię je mam srebrną i różową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za płukankami, tym bardziej w tak oryginalnych kolorach. Poza tym nie wie jak by to zniosły moje już słabe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. troche lipa, że nie pokazałaś efektu na włosach. ja na sobie nie testowałam, bo mi kolor nie złapał, ale zrobiłam zdjęcia osób, którzy testowali.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeny, płukanka za 20 zł? Nawet nie widziałam takiej. Nie dziwię się że ciocia woli ten wariant.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moich brązowych włosach chyba taki produkt by nic nie zdziałał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam fioletowej; faktycznie mogłam cieszyć się ładnym blondem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dla mnie ja się na to nie skuszę ale chciałabym wiedzieć jak wyglądam w takich kolorach haha

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie taka ilość wody w odniesieniu do płukanki tez mi się wydała niewystarczająca. Widziałam je, ale nie miałam okazji przetestować.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam.ciemne włosy a poza tym mnie te płukanki jakoś nie zainteresowały zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta różowa jest świetna, robiłam kuzynce na blond włosach i wyszła genialnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Na ciemne włosy się nie sprawdzają więc musiałam je przekazać blondynkom - te jednak zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam te płukania, Ale jakoś boję się używać😮

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałam te płukanki w wakacje, ale dopiero teraz bede mogła je wykorzystać bo rozjaśniłam włosy-zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też dostałam ale rozdalam w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post!
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog.
    Kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam te płukanki :D ale niestety przez mój naturalny ciemny kolor ani jednej nie przetestowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety mam zbyt ciemne włosy na płukanki :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  28. ta płukanka to coś a la odżywka? czy tak jak płukanka octowa? nanieść przytrzymać spłukać :)

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń