Przegląd torebek z Dresslily

16:44

Cześć kochani <3
Nie było mnie tu dość spory okres.  To wszystko było spowodowane problemami technicznymi z laptopem oraz tym, że w końcu się rozpakowałam. Tak, dobrze czytacie. Trzynastego września przyszła na świat moja córeczka. Potrzebowałam trochę czasu na ogarnięcie się z tym wszystkim i jestem z powrotem. Przyznam się, że dziwnie mi się pisze po takiej długiej przerwie, ale bez pisania czułam pustkę. Czegoś mi brakowało, nie  mogłam znaleźć miejsca, ani na niczym się skupić. Teraz już czuje się znów sobą.

Przechodząc do tytułu dzisiejszego postu, chciałabym pokazać wam kilka propozycji torebek od Dresslily (Polka Dot Dresses). Wybrałam  modele, które moim zdaniem będą idealne na jesień. Większość z nich jest średniej wielkości, ale przemyciłam także coś, dla fanów "malutkich" torebek.


klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Gratuluję i życzę szczęścia! <3
    Śliczne torebki :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. druga podoba się mi najbardziej
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta torebka nr 3 z pierwszego rzędu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza torebeczka najlepsza! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga na dole leci do zakładek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni rząd druga torebka :D fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebek nigdy dosc ☺ a Tobie Justynce i reszcie rodziny zycze duzo dużo zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się 2 i 3 torebka. Wyglądają naprawdę świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie ten szary worek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia z pierwszego rzędu i druga z drugiego rzędu są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi sie prawie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga I czerwona jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałabym problem którą wybrać, bo wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Większa część tych torebek bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech, ja ja uwielbiam torebki😊 szkoda tylko, że nie mam gdzie ich trzymać😮 propozycje cudne😊

    OdpowiedzUsuń