Kosmetyki od BeautyBigBang

15:58

Cześć kochane <3

Jakiś czas temu dostałam paczuszkę z kosmetykami od BeautyBigBang. Firma raczej mało znana, więc byłam ciekawa jakości ich kosmetyków. Postanowiłam zakupić kilka produktów oraz je przetestować, by móc się z wami podzielić opinią na temat tejże firmy.




Na pierwszy rzut idzie pomadka o pięknym brązowym kolorze. Pomadka ta jest matowa. Na ustach utrzymuje się bardzo długo oraz szybko zasycha. Jedynym jej minusem jest aplikator, który bardzo utrudnia równomierne nałożenie pomadki. Kolor przypadł mi do gustu,  choć został pomylony. Prosiłam o kolor 14, a dostałam 15.

Drugi produkt także został pomylony. Zamawiałam sypki puder, a dostałam bronzer z rozświetlaczem. Produkt znajduje się w opakowaniu zamykanym na zatrzask, czyli tym najpopularniejszym. Posiada małe lusterko, które idealnie sprawdza się podczas drobnych poprawek. Ogólnie produkt sprawuje się dobrze. Daje delikatny, naturalny efekt. Jedynie troszkę się pyli, ale to normalne przy sypkich produktach.





Czas na coś do paznokci. Postawiłam na cztery słoiczki z cekinami. Niestety tu także firma się średnio popisała, ponieważ chciałam troszkę jaśniejszy komplet, ale trudno. Na zdjęciu możecie zobaczyć paznokcie, które wykonałam z użyciem zielonych cekinów. Robiłam je z fleszem, ponieważ było już ciemno, ale myślę, że wygląda to podobnie to tego, jak wyglądało na żywo. Ogólnie cekiny trzymały się długo i nawet podobał mi się efekt, jaki dawały na paznokciach. Produkty te mają dwa minusy. Pierwszym jest to, że podczas wykonywania paznokci cekiny osiadały się wszędzie- na łóżku,  na ubraniach itp. Drugim minusem jest to, że wystarczy, że chcemy przenieść gdzieś słoiczek z tymi cekinami, a od razu całe ręce mamy w nim.

Ogólnie firmę oceniam na 5/10.  Kosmetyki są nawet dobrej jakości, jednak trochę kiepsko z tym że firma pomyliła wszystkie produkty.

PS. Oto makijaż wykonany bronzerem i rozświetlaczem.







Makeup finishing loose powder
Matted Grey Lipstick

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Ja zamawiałam już na tej stronie. Na szczęście wszystko przyszło takie, jak chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nich słyszę, ale faktycznie słabo wypadają, skoro mylą całe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale ogromny minus za źle skompletowwane zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak ci pomylili zamówienie. Ja bym składała reklamację. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale ładny makijaż wykonałaś ich kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że firma tak namieszała, ale mam nadzieję, że kolejne zamówienia przyjdą w porządku ( o ile ich dokonasz). Ale pomadka mi się podoba.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze- firma nie ciekawie się zapowiada jak tak myli zamowienia.
    Usta masz bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiepsko, że tak pomylili zamówienie :/

    ale makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam z tej firmy zamawiać właśnie różnego rodzaju pyłki,efekty zdobień na paznokcie, nie mogę doczekać się mojej paczuszki-twoja przyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze klienta nje traktuja poważnie 🤔 dla mnie to priorytet

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że kolejne zamówienia będą okej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche to niepoważne ze strony firmy, że pomyliła całe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na tej stronie, dlatego że nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy zamowilabym cos z tej firmy jesli tak myla zamowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale widząc Twoją opinię raczej nie będę nic tam zamawiać. :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Duo do konturowania wydaje się być wzorowana na duo z Marca Jacobsa.
    http://beautygirlymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. to chyba nie warto tam robić zakupy jak mylą zamówienia. szkoda, że nie dostałaś tych produktów, które chcesz, ale makijaż mimo wszystko spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że wspomniałaś o pomyłce firmy. Ja na szczęście nie robię internetowych zakupów.
    Podoba mi się efekt makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że mylą produkty. Raczej bym na tej stronie nie zamawiała produktów mimo dobrego wykończenia kosmetyków.Jednak wolę dostawać to czego chce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż nawet ładny :) nie słyszałam jeszcze o ich kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, ze zamawiałaś co innego, a dostałaś co innego. Niezbyt podejście do klienta;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie słyszalam o nich, ale będę im przyglądać się:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadek brązowych nie lubię ale reszta jest całkiem w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że kosmetyki sprawują się super! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka i brązer wyglądaja ciekawie, mimo iż zamawiałaś co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brązer i pomadka wyglądaja ciekawie, mimo iż nie były częścią zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam nic z tej strony jednak tyle pomyłek na raz mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieje ze kolejnym razem firma się nie pomyli i wyśle dobre zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor tej pomadki :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń