Przygotowania do jesieni: Płaszcze i kurtki/ Wishlista Rosegal

16:30

Cześć :)

Jesień zaczęła się na dobre. Szaro, ponuro i deszczowo. Do tego coraz to zimniej. By się nie przeziębić, musimy się ciepło ubrać. W tym na pewno pomogą nam kurtki oraz płaszcze. Super by było, gdyby dodatkowo były modne i ciekawe. Dzisiaj chce wam pokazać kilka propozycji ze sklepu Rosegal. Sklep ten ma duży wybór modeli odzieży wierzchniej, więc każdy z nas znajdzie coś dla siebie.

 

klik/klik/klik

 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Rosegal ma mega duży wybór odzieży jesiennej :) oby tylko jakość była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaję mi się, że Rosegal ma dość dobre ubrania. Płacz i futerko są świetne. Poklikane. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sa te ubrania <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakie mega kurtki i płaszczyki.
    Najbardziej podoba mi się 1,3,4 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oo to futerko zawsze takie chciałam mieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Beżowy płaszcz jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czarny z kozychem jest mega ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kurtkę musze mieć 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Skóra z futerkiem jest piękna, zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza kurteczka i pudrowa skóra spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pogoda zaczyna byc coraz bardziej nie fajna ! Ja juz chyba zacznę wyciągać z szafy płaszcze bo zimno
    Na maksa sie robi :)
    Dwie ostatnie propozycje u ciebie bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez widzialam tam dla siebie kilka fajnych kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko oprócz tych rzeczy z futerkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wlasnie szukam kurtki dla siebie i dla dziecka :) a ta różowa bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się pudrowa ramoneska i to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę czegoś nowego poszukać na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przed ostatni płaszczyk bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rosegal ma świetny asortyment i bardzo ogromny, mają sporo fajnych cudeniek jak widać widać twoim poście ;) Świetny post
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tam kupować. Mega fajny sklep. Mają duży wybór co do ubrań. Świetny post. Pozdrawiam.

    http://jjadziaaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje kochana! Kurteczka z futerkiem jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonałe propozycje, najbardziej podoba mi się czarna kurtka, choć beżowy płaszczyk też jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamówiłam sobię te pierwsza kurtkę bomberkę :)
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo super poropozycje! Same musimy coś takiego sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta różowa kurteczka jest śliczna i tylko ona mi się podoba

    OdpowiedzUsuń