Co zrobić, by 2019 rok był świetny?

18:00

Rok 2018 nie należał do najlepszych? Ciągle prześladował Cię pech i sprawy nie układały się po twojej myśli? Spokojnie ten rok na całe szczęście się za chwilę kończy, a Ty możesz zrobić wszystko, by rok 2019 był lepszy od poprzedniego i wykorzystany w 100%. Jak? Przesuń w dół, a się dowiesz, bo mam dla Ciebie kilka rad :)

bluza- Rosegal (kupisz tutaj)
1. Zaakceptuj rzeczy, których nie możesz zmienić lub których zmiana trwa sporo czasu

Przejmujesz się głupotami, takimi jak twoja waga, zdanie ludzi, wygląd twojego nosa czy czepiającą się sąsiadką itp.? Jeśli tak, to przestań. Ja wiem, że to nie łatwe, bo sama czasami przyłapuje się jeszcze na przejmowaniu się takimi głupotami, ale pomyśl sobie tak: "Po co tracić czas na takie błahostki, przecież można go wykorzystać o wiele lepiej." Ludzi nie zmienisz. Oni zawsze znajdą coś, by się przyczepić. Jeśli przejmujesz się swoją wagą, to zacznij się odchudzać. Jeśli przeszkadza Ci coś w twoim wyglądzie, czego nie da się zmienić, to zaakceptuj to i przestań stawiać to za priorytet. Pomyśl sobie, że na to tak naprawdę większość nie zwraca uwagi.

2. Usuń ze swojego życia toksyczne osoby

Przyjaciółka odzywa się tylko wtedy, kiedy potrzebuje pomocy, a może twój facet Cię nie docenia, a  nawet robi coś gorszego? Usuń takich ludzi ze swojego życia. Wiem, że nie jest to proste. Pewnie boisz się samotności i tego, że sobie nie poradzisz. Nie martw się, jednak tym. Na miejsce tych ludzi przyjdą inni i dla nich naprawdę będziesz ważna. Zresztą po co zatruwać sobie życie takimi "śmieciami", bo inaczej takich ludzi nazwać się nie da. WYRZUĆ ICH DO KOSZA!


3. Pobądź czasem dzieckiem

Brakuje Ci dzieciństwa lub przerasta Cię dorosłe życie? Pobądź czasem dzieckiem. Ubierz się w śmieszny ciuch, powygłupiaj się bądź po prostu rozpłacz, jak małe dziecko. Masz do tego prawo. Każdy czasami potrzebuje takiego momentu.

4. Rób to, co kochasz.

Uwielbiasz malować, blogować, pisać historie czy robić coś innego? Coś, co wykonujesz, daje Ci poczucie szczęścia? To rób to! Pewnie usłyszę od Ciebie: "Ale po co skoro mi się często to nie udaje?". Odpowiem Ci, że trening czyni mistrza. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz, a osiągniesz wiele <3


5. Spełniaj marzenia

Marzysz o wycieczce, rozmowie z kimś czy nawet o jakiejś nowej paletce itp.? Zacznij spełniać swoje marzenia i te małe i te duże. Na wycieczkę i paletkę oraz jakieś inne twoje marzenia zakupowe można odłożyć. Odmów sobie, np. chipsów, a pieniądze, które byś wydała na nie, wrzuć do świnki skarbonki. Po jakimś czasie uzbiera się niezła sumka. Jeśli marzy Ci rozmowa z daną osobą, to po prostu się do niej odezwij pierwsza. Jeśli nie będzie chciała z Tobą rozmawiać to trudno. Ważne, że spróbowałaś. Może być też, jednak inaczej, może odnowicie kontakt. Marzenia się spełniają, tylko musisz po nie sięgnąć. Wiem, coś o tym :)

6. Bądź sobą

To już ostatnia rada i chyba najważniejsza. Bądź sobą. Przestań udawać kogoś, kim nie jesteś. Tylko Ty możesz podbić świat i sprawić, że rok 2019 będzie jednym z lepszych. Tej osobie, którą grasz, to się nie uda.



Coś jeszcze byście dopisali to tych rad?

PS. Słyszeliście, że są fundusze na innowacyjność? Ja nie dawno o tym usłyszałam od znajomego, który prowadzi firmę i właśnie pozyskał takie fundusze. Postanowiłam od razu was o tym powiadomić, bo może wam się to przyda. Małe, średnie i duże firmy mogą się starać o dotacje unijne, które pozwolą im się rozwijać i wprowadzać na rynek nowatorskie rozwiązania. Super sprawa prawda?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. ja bym dodała, żeby nie przejmować się opinią innych, bo czasem można sobie popsuć humor... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje motto na najbliższy rok to "Iść z uśmiechem przez życie" :D
    Kończący się rok był dla mnie przełomowy pod wieloma względami - niekiedy już czuje przytłoczenie tym wszystkim i chciałabym z nową energią i zapałem wkroczyć w kolejny, niezapisany jeszcze rozdział życia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkty oczywiste, ale warto sobie o nich przypominać - zwłaszcza w trudnych momentach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady! Dla mnie 2019 będzie ważny, więc liczę na to, że wszystko wyjdzie dobrze.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze trzymam się takich zasad, jednak czasem życie daje w kość. Tłumaczę sobie, że tak musi być żeby nas wzmocnić, Mój 2018 rok był straszny i mam nadzieję, że już nigdy nie będę miała takiego w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. To są postanowienia ogólne i które warto cały czas pamiętać, nie tylko na nowy rok :)
    Ja sama w 2018 usunęłam z życia toksyczne osoby i nagle poczułam taki spokój. No na pewno dużo większy, niż kiedyś bym miała. I czułam się bardzo ze sobą dobrze. A moje serce jakby odżyło. Trzeba też cały czas dążyć do marzeń, bo dzięki nim też żyjemy :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym dodała jeszcze do tych rad to aby korzystać z życia w 101%, nie być leniem i próbować nowych rzeczy. Przydatne rady będę tu wpadać aby sobie o nich przypomnieć i nie tylko,a narazie życzę szczęśliwego nowego roku! ;-))

    OdpowiedzUsuń