Revers Cosmetics- Rozświetlacz Strobe&Glow

18:00

Hej Kochani <3

Jest to mój pierwszy post w 2019 roku, więc na początku chciałabym wam życzyć Szczęśliwego Nowego  Roku. Niech w tym roku spełnią się wam wszystkie najskrytsze marzenia.  A teraz przejdźmy już do głównego tematu postu. Dzisiaj pod lupę weźmiemy rozświetlacz Strobe&Glow od Revers Cosmetics.


Strobe & Glow, to sposób na rozświetloną cerę każdego dnia, przez co sprawia, że wygląda ona na świeżą, wypoczętą i zrelaksowaną idealnie wpisując się obowiązujące trendy makijażowe. Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, która pragnie zabłysnąć! Puder nie pozostawia smug ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu.


Wybrałam odcień 01 nazwany Unicorn. Bałam się trochę, że będzie on dla mnie za zimny, ale niepotrzebnie. Ostatnio gości na mojej twarzy prawie codziennie. Jego pigmentacje można stopniować. Nada się dla osób, które lubią delikatny makijaż i dla tych, którzy lubią efekt tzw. "tafli". Jedyny minus tego rozświetlacza jest taki, że dość mocno się  pyli i przez to osiadał się na ciemniejszych ubraniach, ale znalazłam na to sposób. Zaczęłam się po prostu malować w piżamach :D Rozświetlacz ten tak jak obiecuje producent, nie zmienia koloru podkładu, ale idealnie się w niego wtapia, pozostawiając na skórze zamierzony przez nas blask.


Strobe&Glow kosztuje niewiele i dostępny jest aż w czterech odcieniach, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście mogę go szczerze polecić.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Sporo poleceń tego rozświetlacza już czytałam :) Dobrze, że się sprawdza, jednak ja nie sięgnę po kosmetyki tej marki, bo nie podoba mi się ich polityka kopiowania innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama ostatnio miałam okazję przetestować ten rozświetlacz. Jak dla mnie sprawdza się świetnie i daje fajny efekt.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo dobrego o nim czytałam i kusi mnie coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń