Dodatkowa dawka energii dla pociechy od Visolvit Junior

18:26

Osoby dorosłe nie raz cierpią na tak zwany spadek energii. Chyba tak naprawdę nie ma osoby, której chociaż raz taki dzień bez energii nie dopadł. Dzieci też to spotyka. Większość rodziców się wtedy cieszy, bo mogą sobie trochę odpocząć, ale niestety takie spadki energii nie są dobre. Czasami to tylko przemęczenie i potrzeba odpoczynku, ale częściej za mała ilość potrzebnych organizmowi witamin. Niestety nie wszystkie witaminy jest łatwo przyswoić z posiłków. Są także dzieci, które ogólnie mają trudność z przyswajaniem tych pozytywnych witaminek, a te nie potrzebne, które tworzą choroby, przyswajają z łatwością. Jak więc pomóc naszym pociechom, by takie spadki energii występowały rzadko?


Możemy wspomóc organizm naszego dziecka, podając mu witaminy. Ja tym razem postawiłam na Visolvit Junior o smaku truskawkowym. Jest to produkt, który możemy podawać dziecku już od trzeciego roku życia. Zestaw zawiera trzydzieści saszetek. W każdej z nich znajduje się codzienna dawka witamin jak np. A, D, C, B6, B12.


Visolvit Junior to nic innego jak musujący proszek do rozrobienia z wodą. Tak przygotowany napój jest bardzo smaczny. Dzieci bardzo chętnie go piją. Nawet sami się upominają o porcję witamin. Są dni, że błagają, by przygotować im jeszcze jeden napój, ale jestem stanowcza. Wiem, że z witaminami nie powinno się także przesadzać. Je też można przedawkować.


Uwierzcie mi, że te witaminy naprawdę działają. Mój starszy synek często miewał swoje gorsze dni, był ospały, marudny, nie miał ochoty do zabawy. Teraz widzę poprawę. Częściej się śmieje, ma ochotę wychodzić na plac zabaw, bawić się z innymi dziećmi. Zmianę tę zauważyłam, odkąd  podaje chłopcom te witaminy. Mam nadzieje, że stan też utrzyma się także w przerwie w ich podawaniu, bo wiadomo, że nie będę dawać chłopcom ich non stop. Co do składu to nie pasuje mi w nim tylko cukier, ale jakoś to przeżyłam. Mogę wam szczerze polecić Visolvit Junior. Zresztą zobaczcie na poniższych zdjęciach sami, ile energii daje ten produkt.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. super, że Twój synek ma teraz więcej energii dzięki tym witaminom

    OdpowiedzUsuń