Pięlegnacja stóp zimą

12:00

 Cześć kochani

W okresie zimowym często odkładamy pielęgnację naszych stóp na bok. Nie powinniśmy tego robić. W tym okresie są one szczególnie narażone na ciągłe działanie bardzo zmiennych warunków atmosferycznych i tych panujących wewnątrz buta. Łatwo jest o ich przemoczenie, przemarzniecie lub przegrzanie. Warto, więc zimą także zadbać o stopy. Ja do swojej pielęgnacji używam nowości od firmy Farmapol, a mianowicie Podocream'ów.



Zdecydowałam się na wersję CARE oraz DEO. Wersja CARE przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry stóp oraz skutecznie zapobiega ich przesuszaniu. Ma bardzo lekką konsystencję, a w jej składzie możemy znaleźć naturalne składniki oraz odświeżające skórę stóp olejki eteryczne. Produkt mogą na spokojnie używać diabetycy. 

Wersja DEO również jest polecana dla diabetyków. Ma za zadanie skutecznie zwalczyć przykry zapach stóp oraz zapobiec ich nadmiernemu poceniu. Jego skład również jak poprzedniej wersji zawiera naturalne składniki.



Obydwie wersje posiadają opakowanie ze zamknięciem typu klik. Tubki kremów są białe i znajdziemy na nich tylko podstawowe informacje. Obydwa kosmetyki powinniśmy stosować raz-dwa razy dziennie. Wersja DEO posiada gęstniejszą konsystencję niż CARE.  Zapach tych produktów różni się jedynie nieznacznie. Obydwa są takimi aptecznymi zapachami, ale w wersji DEO zapach ten jest mocniejszy i można wyczuć zioła. 




Zdążyłam już przetestować wersję CARE oraz DEO. Obydwa kremy bardzo szybko się wchłaniają. Ich zapach nie zostaje na skórze. Używałam ich jedynie wieczorem ze względu na to, że rano mam mało czasu na pielęgnację. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Myślę, że wersja CARE zostanie ze mną na stałe. 




Używaliście już produktów z tej serii?

PS. Jak większość z was wie, czasami robię swoją własną biżuterię. Przydają mi się wtedy różne półfabrykaty. Trzeba jednak uważać, je zamawiając, bo można sporo przepłacić albo trafić na produkty słabej jakości. Już nie raz trafiło mi się, że produkty przychodziły uszkodzone lub jakość była nieadekwatna do ceny. Na całe szczęście trafiłam na https://925.pl. Jest to strona na, której mogę zamówić półfabrykaty dobrej jakości i w świetnej cenie. Od tej pory nie zamawiam już nigdzie indziej. 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie miałam przyjemności obcować z kremami PodoCrem. Bardzo zaintrygowała mnie wersja Care, bo niestety moje stopy zimą nie są w najlepszej kondycji.

    Pozdrawiam Cię kochana serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń