"Tajemnica Coca-Coli"- Michał Matlengiewicz

12:00

 Hejka :)

U was też pogoda nie dopisuje? Kiedy w końcu będzie ciepło? Eh... Jak nienawidzę lata, tak teraz jakoś na nie czekam. Chce już słoneczko, krótkie rękawki i sukienki. Lato kojarzy mi się również z orzeźwiającymi napojami, a takim jest także Coca-Cola. Także dziś przychodzę do was z recenzją książki "Tajemnica Coca-Coli" autorstwa Michała Matlengiewicza.


Głównym bohaterem książki jest Ray, który w wyniku różnych doświadczeń staje się posiadaczem najbardziej strzeżonej receptury na świecie na kultowy napój, czyli właśnie Coca-Colę. Od samego początku opowieści chłopakowi nie jest łatwo i postanawia wyjechać z miasta. Decyzja ta jest bardzo spontaniczna. Ray podejmuje je przez wydarzenia ze szkolnego balu. Chłopak w nowym mieście także napotyka przeszkody na swojej drodze, ale w końcu uśmiecha się do niego szczęście. 



Książka jest napisana lekkim językiem. Bardzo przyjemnie oraz szybko mi się ją czytało. Aż żałowałam, jak ją kończyłam. Powieść ta pozwoliła mi odpocząć po ciężkim dniu. Nie raz nawet poprawiła mi humor. Myślę, że ta pozycja przypadnie do gustu większości osób. Pomimo tego, że Ray okazuje się dość specyficzny, to zdobył moją sympatię i podejrzewam, że waszą również zdobędzie. Z całego serca polecam przeczytać tę książkę. 



Czytaliście już tę książkę? A może moja recenzja skusiła was do sięgnięcia po nią?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wygląda naprawdę ciekawie :D Nigdy nie pomyślałabym o tym, że powstanie książka o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń